Nouja haha ik ben al sinds mijn 10e PS gewend dus dat klonen met LR is echt een hel XD Ook werk ik met PS + tekentablet. Heerlijk is dat. Gaat best snel dat wegwerken, toen 'ie kapot was moest ik alles met de muis doen en dat was geen pretje .__.
Nee ik kloon niet graag inderdaad. Wow dan ken je t programma inderdaad erg goed ja! Werkt een tekentablet echt zo makkelijk? Ik twijfel daar steeds over
Mij heeft 'ie toen €300 euro gekost ofzo in de aanbieding. Heb een middelgroot formaat (vond die kleine zo mini) en kleiner/groter had ie niet moeten zijn. Hij is nu 2-3 jaar oud en doet het nogsteeds perfect.
Je hebt ook merken zoals Trust, alleen over Trust heb ik heel veel nare dingen gehoord. Die zijn wel een stuk goedkoper.
Ah oke, ja als ik de centjes heb ga ik me er zeker in verdiepen . Wil geen flop
ZoeyDercks
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-13 13:58
Kleine wijziging in locatie. De weg: 'Heezerenbosch' volgen. Op het einde van de weg kom je een splitsing tegen van 2 zandpaden. Je pakt het rechter pad. (Aan je rechterhand zie je dan stal van Oeffelen) Dit pad volg je tot je aan je linkerhand een P ziet staan. Hier parkeer je en verzamelen we.
ZoeyDercks
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-13 14:32
OCHTENDSCHEMA
Laatst bijgewerkt door ZoeyDercks op 01-04-13 14:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik zal het schema in de loop van de week naar iedereen PBen.
FOTOGRAFEN: Ik raad jullie aan om je persoonlijke schema uit te printen. Gewoon even in een word bestand overtypen wanneer je welk paard fotografeert. Zo kunnen we allemaal een beetje opletten
Hoe willen jullie dat de paarden eruit zien? Ik heb eerder altijd de paarden netjes ingevlochten en gedaan maar denk juist nu dat het leuk en mooi is om dit niet te doen ivm fotogravie in de natuur.
Dus vraagje aan de fotograven; hoe willen jullie de paarden hebben(die onder de man ook gereden worden)
misschien wil mijn bijrijdster als fotografe mee, haar vader heeft een mooie professionele set en de foto's in mijn profiel van de sneeuw heeft zij ook gemaakt.. ik denk dat ze het wel gaaf vind als ze tijd heeft dan natuurlijk, maar zeg maar zoey wat jij wilt.