SSDesign schreef:Een meeting van 2 uur? Hmm... Daar vind ik het dan wel best ver voor eigenlijk.
kun je ook meer modellen doen en die verdelen in een ochtend en middag groep... is het voor iedereen aantrekkelijker

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lara schreef:Haha ik ben gewoon bang dat het voor de modellen dan te lang word om het in 1 groep te houden namelijk.. En dat was wel de eerste insteek..
Wilde zo'n half uur per tweetal poseren, en als je 8 modellen heb moet paard zo'n 2 uur kunstjes, poseren en knap doen, vind dat persoonlijk nogal veel..
@ Desiree; helaas zal jij er dan niet bijzitten, dan zal waarschijnlijk Boris als 8e zijn, en dat Danielle gewoon alsnog lekker afwisseld en Cortana extra mee..
@ Madelon: Nee geen extra fotografen dat niet
SSDesign schreef:Een meeting van 2 uur? Hmm... Daar vind ik het dan wel best ver voor eigenlijk.
Lara schreef:SSDesign schreef:Een meeting van 2 uur? Hmm... Daar vind ik het dan wel best ver voor eigenlijk.
Haha dat is alleen het poseren
Los/ohz komt daar nog bij maar dat is meer actie
Daarom gaan ze in tweetallen zodat er niet voor alle modellen apart gedaan hoeft en een paard dus niet 1000x steigeren hoeft, maar slechts 500
& nee ik ga verder niets veranderen, misschien 2 modellen erbij, maar dit zijn allemaal dingen die ik vanaf het begin besloten had en ook al bekend was.