Ja maar dat is misschien lastiger te regelen zo kort voor de meeting En Ben is ook een stoere tink
xJikke
Geplaatst: 18-02-13 11:48
Wat vervelend Renate! Als het een week van tevoren nog niet beter is en je wilt het niet resceren dan wil ik nog wel graag dat de fotograven stemmen wie er op de reservelijst mee mag. Wordt het te kort dag, dan mag Ben mee. Ik zelf ben wel voor het stemmen van een week van tevoren, aangezien we al een tinker hebben... Maar het hangt van jou af Renate en Lee natuurlijk(en de fotografen, wat die willen).
Amore hoest ook, maar ik maak mij geen zorgen, dat trekt wel weg. Amore verhaart! Denk niet dat hij de haren op tijd verliest, maar hij wordt in ieder geval iets minder teddybeer-achtig, haha.
Ja ik zie het! Gelukkig is het bij die van mij echt al een heel stuk minder dan vorige maand. Toen was het net een onplofte haarbal en nu zit ze nog steeds redelijk in der vacht maar je ziet in ieder geval der vorm weer wat meer
EquiPhoto
Geplaatst: 22-02-13 23:46
De datum komt steeds meer dichterbij.. Is er al een exacte planning, tijden en dergelijke?
Kan iemand mij bij een trein station ophalen? Arnhem, Driebergen-zeist, Maarn, Ede-Wageningen liggen voor mij mooi op de route! Evt kan ik nog naar Amersfoort komen..
Voor stations moet ik echt omrijden... Dus als jullie mijn benzine betalen wil ik jullie op Amersfoort wel ophalen/afzetten, maar anders ga ik op de fiets
Mahna ziet er echt niet uit op het moment Mottig van het verharen en een nog niet helemaal geheelde wond op zijn neus..... Hopelijk knapt dat gauw op, anders vrees ik dat ik niet kom
Ik kan eventueel iemand ophalen bij Utrecht Overvecht
xJikke
Geplaatst: 23-02-13 12:44
Awhh, Suzanne deze keer moet je echt komen hoor!
Amore is ook nou echt niet mooi. Bij sommige stukken is zijn winterhaar er gedeeltelijk af en bij sommige stukken helemaal niet en een beetje mottig van het verharen. Nu is hij een beetje de misluke teddybeer, haha! Dus ben als een gek met zo'n schuurblokje zijn haren aan het eraf halen, maar of het er mooier op wordt, haha. Het liefst heb ik dat er de komende 3 weken een hitte golf komt, zodat heel snel alle haren er van af vallen en dan op 17 maart dat het zonnig is en zo rond de 15/20 graden, dat zou heerlijk zijn!
Het valt opzicht nog wel mee hoor, maar hij is nou niet de mooiste. Ik zal morgen wel even een foto maken. Amore hoest gelukkig nog maar heeeel weinig, dus dat trekt inderdaad weg.
Ik heb er in ieder geval al heel veel zin in, nog maar 3 weken en een dag, haha!
Lieke als ik kan helpen, roep je mij maar! Vergeet je de indeling niet van de fotografen?
Loeky01
Geplaatst: 23-02-13 15:40
showteam schreef:
Ik kan eventueel iemand ophalen bij Utrecht Overvecht
Maar dat vind ik jammer van het schoonmaakwerk, het gedoe met vervoeren en van de tijd van de fotografen Ik hang geen foto van een mottig paard aan de muur