We moeten dan natuurlijk ook een groepsfoto hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cindy1000 schreef:EmmyJoycee schreef:Wat wij deden op de vorige meeting, was het formaat gelijk al instellen op 800/600 dan hoefde je niet meer te verkleinen en had je meer ruimte op je geheugenkaartje
Maar dat mogen jullie zelf weten
Volgens mij doen we gewoon stand,rijfoto's? Dus allebeiWel zo leuk vind ik
jaa ik ook ;D ! Ik moet wel even kijken hoe het rijden daar gaat haha. En miss een foto met 2 ofso ?
ook wel leuk met 2 paarden of een duo rijfoto
cindy1000 schreef:Nou jongens, zonder de afvallers van Nadine ga ik toch de lijst bekent maken ;
nr 1-5 gaan door, dat zijn er 8
STEMMEN ;
1. Linde (Lindee) met Gusina foto
2. Myrthe (Kaus) met Choco foto&foto
3. Emmy (EmmyJoycee) met Lycke foto
3. Sietske (Shanedow) met Jeldert foto
4. Eline (cindy1000) met Cylana foto
4. (susanne_m) met foto&foto&foto
4. (alicelover) met Amy's Latina foto
5. Rianne (Rianneuhh) met Mabon foto&foto
_
6. Nicole (nicole_hetty)
6. pietie (pietiedecy)
7. Mariska (mariska1408)
7. Amarens ( )
8. (Sharissael)
9. Janneke(janneke_berg)
9. Monica (power1997)
Fantabulouss schreef:Je gaat toch niet je formaat gelijk klein zetten bij t fotos maken:s als modellen dan groot bij je na willen bestellen om af te drukken hebben ze niks!
En met meetings is t altijd zo dat de modellen de beste fotos van de fotografen op 640x480 formaat met klein logo. En als ze groter willen moeten ze nabestellen bij de fotograaf:)
Shanedow schreef:Inderdaad nog wat vragen zoals mariska al zei![]()
-Kost het iets? (lees van ismy niet)
Nee, niet als je geen foto's nabesteld, en de benzine kosten etc niet meerekend.
-Krijgen wij ook foto's, kost dit ook iets?
Je krijgt van mij foto's op web formaat met een copyright (=logo van fotograaf). Deze zijn niet geschikt om groot af te drukken. Wil je foto's op groot formaat en zonder copyright, dan kun je deze nabestellen bij de fotograaf. Over de prijs valt te onderhandelen.
-Moet alleen het paard of ook onder het zadel, of in een outfit ?
Dat kun je zelf weten, het gaat vaak als volgt:
Eerst portret en standfoto's, vervolgens worden paarden in een afgezet stuk of aan een longeerlijn gefotografeerd en vervolgens worden de paarden opgezadeld en doen we de foto's onder het zadel en rijfoto's.
-Is locatie al bekend? (las iets over bakkeveen ma moet nog reserverden oid?)
Volgensmij moet er nog gemaild worden.
-Wat voor dag of datum al bekend?
Nee, het gaat iig wel richting het voorjaar, dus nog even geduld!
Heb wel wat terug gelezen maar dus niet alles en misschien wat over het hoofd gelezen dus sorry
als ik iets vraag wat al gezegd ishahah