Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NESCAFE schreef:Als je ze eerst laat lopen en rennen hebben ze een hele lange tong bij de portretten en dat is niet is niet zo mooi. De vorige meeting hebben we ook eerst portretten gemaakt en dat ging best wel goed. We zijn met de honden uit elkaar gegaan zodat ze elkaar niet meer zagen.
Lauwttje schreef:Ben ik nou zo blind of snap ik het niet meer![]()
Je staat toch bij de ochtend?
dierfysio schreef:Lauwttje schreef:Ben ik nou zo blind of snap ik het niet meer![]()
Je staat toch bij de ochtend?
Ik lees het hier, en heb ook een pm gehad, dat het pas om tien uur start (dan is de halve ochtend al voorbij, toch?) maar dat dat vast half elf wordt, en omdat ik om half twaalf weg moet, het dan niet de moeite is. En omdat de reservelijst zo vol is.... -vult u maar in-
Nou, dat vond ik niet zo aardig.
dierfysio schreef:Ik vind het eigenlijk ook best gek om mensen te vragen voor de ochtend, en dan pas om half elf te willen beginnen. Dan is je ochtend al bijna om! Had dan aangegeven vanaf het begin dat je de hele dag moest kunnen. Ik wil graag komen, want het lijkt me heel leuk, maar de manier waarop het nu gaat baal ik van. Het is een locatie die niet echt top is (speeltoestellen op de achtergrond) en dan nu gedoe over tijden. Komt niet zo 'wees welkom en denk mee' over als dat het de eerste pagina's leek te zijn. Vind ik jammer.
janneke584 schreef:dierfysio schreef:Ik vind het eigenlijk ook best gek om mensen te vragen voor de ochtend, en dan pas om half elf te willen beginnen. Dan is je ochtend al bijna om! Had dan aangegeven vanaf het begin dat je de hele dag moest kunnen. Ik wil graag komen, want het lijkt me heel leuk, maar de manier waarop het nu gaat baal ik van. Het is een locatie die niet echt top is (speeltoestellen op de achtergrond) en dan nu gedoe over tijden. Komt niet zo 'wees welkom en denk mee' over als dat het de eerste pagina's leek te zijn. Vind ik jammer.
Meetings beginnen bijna altijd om 10 uur of half 11. Vooral omdat een aantal fotografen van ver komen.
De locatie die jij bedoelt (met speeltoestellen) is het niet geworden. Het is de locatie bij parkeerplaats de Utrechtse baan aan de Scherpenzeelseweg.
xPure schreef:@dierfysio het was helemaal niet gemeen bedoelt maar ik vind het vervelend voor jou als je bijvoorbeeld voor een half uurtje zou moeten komen en aangezien je nog niet gereageerd had stuurde ik er even een PB uit zodat je het van te voren wist. Ik vind het heel leuk als je erbij bent en het maakt mij verder echt niet uit wie er nog meer zijn hoor iedereen lijkt mij even aardig en leuk dus het is een beetje jammer om dan vervolgens hier mij af te gaan kraken ...
dierfysio schreef:xPure schreef:@dierfysio het was helemaal niet gemeen bedoelt maar ik vind het vervelend voor jou als je bijvoorbeeld voor een half uurtje zou moeten komen en aangezien je nog niet gereageerd had stuurde ik er even een PB uit zodat je het van te voren wist. Ik vind het heel leuk als je erbij bent en het maakt mij verder echt niet uit wie er nog meer zijn hoor iedereen lijkt mij even aardig en leuk dus het is een beetje jammer om dan vervolgens hier mij af te gaan kraken ...
Nou, afkraken... Ik vond het niet aardig dat ineens ingeruild dreigde te worden voor iemand van de wachtlijst.![]()
Maar ik kom nog steeds graag, met gekke Japseflaps, en wie weet kan ik nog wat regelen dat ik toch langer kan blijven, maar ik beloof niks.