Fotomeeting voor honden omgeving Utrechtse Heuvelrug.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NESCAFE

Re: Fotomeeting voor honden omgeving Utrechtse Heuvelrug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 18:56

Warme thee is altijd wel lekker. Lunch neemt iedereen meestal zelf mee.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-12 18:56

Okaay! Warme thee moet mij hopelijk wel gaan lukken. (:

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 19:00

Ik heb verder geen ervaring met honden meetingen, maar ik weet zeker dat mijn hond in het begin het actiefst is. Dan wil hij echt niet stil zitten..

Maar als je het zou omdraaien,
heb je natuurlijk wel weer een 'viezere' hond met portret.. maarja, we zien wel denk ik :P?

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 19:20

Als je ze eerst laat lopen en rennen hebben ze een hele lange tong bij de portretten en dat is niet is niet zo mooi. De vorige meeting hebben we ook eerst portretten gemaakt en dat ging best wel goed. We zijn met de honden uit elkaar gegaan zodat ze elkaar niet meer zagen.

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 19:25

NESCAFE schreef:
Als je ze eerst laat lopen en rennen hebben ze een hele lange tong bij de portretten en dat is niet is niet zo mooi. De vorige meeting hebben we ook eerst portretten gemaakt en dat ging best wel goed. We zijn met de honden uit elkaar gegaan zodat ze elkaar niet meer zagen.

Oh ja klopt ja, goed idee!
Dat bedoel ik met verder nog geen ervaring met honden meetings :P

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-12 20:13

Ik denk inderdaad dat je beter eerst de portretten kan doen, net als bij de paarden zeg maar ... Mijn hond zal ook heel actief zijn maar als ik haar eerst laat rennen heeft ze inderdaad haar tong uit d'r mond en dat lijkt mij minder mooi op de foto's zoals NESCAFE al zegt. :) Maar ik snap jou punt wel hoor.

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 21:10

Hmmmmm, ik was ongeveer de eerste met opgeven, heb direct aangegeven alleen de ochtend te kunnen, en nu 'is het niet de moeite' dat ik nog kom. Fijn is dat.... :(
Ik weet niet of de fotografen onze Japser hoog op de lijst hadden staan, maar als jullie 'm graag willen zien dan is nu misschien het moment dat aan te geven voor ik van de lijst geknikkerd word.

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 21:16

Ben ik nou zo blind of snap ik het niet meer :')

Je staat toch bij de ochtend?

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 21:18

Lauwttje schreef:

Ik lees het hier, en heb ook een pm gehad, dat het pas om tien uur start (dan is de halve ochtend al voorbij, toch?) maar dat dat vast half elf wordt, en omdat ik om half twaalf weg moet, het dan niet de moeite is. En omdat de reservelijst zo vol is.... -vult u maar in-
Nou, dat vond ik niet zo aardig.

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 21:22

dierfysio schreef:
Lauwttje schreef:

Ik lees het hier, en heb ook een pm gehad, dat het pas om tien uur start (dan is de halve ochtend al voorbij, toch?) maar dat dat vast half elf wordt, en omdat ik om half twaalf weg moet, het dan niet de moeite is. En omdat de reservelijst zo vol is.... -vult u maar in-
Nou, dat vond ik niet zo aardig.

Dat kan ik inderdaad begrijpen ja! Ik zou zeggen, dat is jou beslissing, of jij het waard vind om daarvoor te komen. Als je bent uitgekozen door de fotografen lijkt het mij dat jou hond het in ieder geval wel waard is. En ik denk dat je volgens de planning nu alleen portret foto's hebt. Maar de meeting is (eigenlijk) bedoeld voor fotografen hun portfolio, willen zij jou hond, nou dan neem ik aan dat jij hoe dan ook voorgaat.

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 21:24

Ik moet toegeven dat ik stiekem best wel blij ben met de fotografen die op de lijst staan :)
Wat ik zie en weet qua foto's heb k hoge verwachtingen haha! :D

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 21:31

Ik vind het eigenlijk ook best gek om mensen te vragen voor de ochtend, en dan pas om half elf te willen beginnen. Dan is je ochtend al bijna om! Had dan aangegeven vanaf het begin dat je de hele dag moest kunnen. Ik wil graag komen, want het lijkt me heel leuk, maar de manier waarop het nu gaat baal ik van. Het is een locatie die niet echt top is (speeltoestellen op de achtergrond) en dan nu gedoe over tijden. Komt niet zo 'wees welkom en denk mee' over als dat het de eerste pagina's leek te zijn. Vind ik jammer.

janneke584

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 21:56

dierfysio schreef:
Ik vind het eigenlijk ook best gek om mensen te vragen voor de ochtend, en dan pas om half elf te willen beginnen. Dan is je ochtend al bijna om! Had dan aangegeven vanaf het begin dat je de hele dag moest kunnen. Ik wil graag komen, want het lijkt me heel leuk, maar de manier waarop het nu gaat baal ik van. Het is een locatie die niet echt top is (speeltoestellen op de achtergrond) en dan nu gedoe over tijden. Komt niet zo 'wees welkom en denk mee' over als dat het de eerste pagina's leek te zijn. Vind ik jammer.

Meetings beginnen bijna altijd om 10 uur of half 11. Vooral omdat een aantal fotografen van ver komen.
De locatie die jij bedoelt (met speeltoestellen) is het niet geworden. Het is de locatie bij parkeerplaats de Utrechtse baan aan de Scherpenzeelseweg.

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 22:01

@dierfysio: ik ben er pas als laatste bij gekomen als fotograaf.. ik heb jou hondje wel gezien en hij is zeker wel de moeite waard om te fotograferen hoor :j
Het is alleen een feit dat er ook rekening moet worden gehouden met licht en ook de afstand die de fotografen moeten afleggen om bij de locatie te komen..
Het staat nu vast als ik het goed gelezen heb dat we om 10 uur beginnen.. als jij dan om half 12 weer weg moet kan je in ieder geval wel 1,5 uur aanwezig zijn.. En kunnen er heel wat mooie foto's gemaakt worden..

De locatie ken ik totaal niet aangezien ik 1 van de fotografen ben die uit Den Haag en omstreken kom ;)

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 22:06

janneke584 schreef:
dierfysio schreef:

Meetings beginnen bijna altijd om 10 uur of half 11. Vooral omdat een aantal fotografen van ver komen.
De locatie die jij bedoelt (met speeltoestellen) is het niet geworden. Het is de locatie bij parkeerplaats de Utrechtse baan aan de Scherpenzeelseweg.

Dankje voor je antwoord. Ik heb geen ervaring met meetings, en dacht dat we allemaal redelijk uit de buurt komen? Dat van een andere locatie had ik gemist. Dacht dat dat Wolvengat daar ook was.
Nouja, ik kom dus graag, maar als jullie mijn hond graag op de foto willen, dan zou ik graag op tijd beginnen, als dat kan? Dus dan strak tien uur starten, en niet pas na half elf. En die uitlooptijd misschien benutten voor actiefoto's van Japser als er mensen dat willen dan?

Gaan de honden om beurten op de foto begrijp ik? Wat doe je dan in de tijd dat jouw hond even niet op de plaat hoeft?

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 22:09

De fotografen werken meestal in koppels en rouleren dan.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 23:17

10.00u starten is prima. Als ik er om 09.30u wil zijn moet ik geloof ik 08.30u van huis.

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 10:08

Ik kan ook mee! Is er misschien iemand van de fotografen of iemand die de hele dag blijft met wie ik mee kan rijden vanaf Maarssen/Utrecht?

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 12:13

showteam schreef:
Ik kan ook mee! Is er misschien iemand van de fotografen of iemand die de hele dag blijft met wie ik mee kan rijden vanaf Maarssen/Utrecht?

Ik kom langs Utrecht. Maarssen ligt wat te ver van m'n route af. :P

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 13:03

Hihi oké ik wacht de rest nog even af, ik kan eventueel ook gewoon zelf rijden hoor maar het lijkt me gezellig/handig met iemand mee :D

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-12 17:37

@dierfysio het was helemaal niet gemeen bedoelt maar ik vind het vervelend voor jou als je bijvoorbeeld voor een half uurtje zou moeten komen en aangezien je nog niet gereageerd had stuurde ik er even een PB uit zodat je het van te voren wist. Ik vind het heel leuk als je erbij bent en het maakt mij verder echt niet uit wie er nog meer zijn hoor iedereen lijkt mij even aardig en leuk dus het is een beetje jammer om dan vervolgens hier mij af te gaan kraken ...

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 21:19

xPure schreef:
@dierfysio het was helemaal niet gemeen bedoelt maar ik vind het vervelend voor jou als je bijvoorbeeld voor een half uurtje zou moeten komen en aangezien je nog niet gereageerd had stuurde ik er even een PB uit zodat je het van te voren wist. Ik vind het heel leuk als je erbij bent en het maakt mij verder echt niet uit wie er nog meer zijn hoor iedereen lijkt mij even aardig en leuk dus het is een beetje jammer om dan vervolgens hier mij af te gaan kraken ...

Nou, afkraken... Ik vond het niet aardig dat ineens ingeruild dreigde te worden voor iemand van de wachtlijst. :(
Maar ik kom nog steeds graag, met gekke Japseflaps, en wie weet kan ik nog wat regelen dat ik toch langer kan blijven, maar ik beloof niks.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-12 21:23

dierfysio schreef:
xPure schreef:

Nou, afkraken... Ik vond het niet aardig dat ineens ingeruild dreigde te worden voor iemand van de wachtlijst. :(
Maar ik kom nog steeds graag, met gekke Japseflaps, en wie weet kan ik nog wat regelen dat ik toch langer kan blijven, maar ik beloof niks.

Je word helemaal niet ingeruild, ik wil niet dat je van niets weet en dan 'voor niets' zou komen. Dat zou ik vervelend vinden en dat was de reden van de PB, misschien heb ik het niet helemaal goed verwoord maar ik vond dat ik wel even een PB moest sturen aangezien je hier nog niet had gereageerd. Het was dus allemaal goed bedoelt en als ik dan hier moet lezen wat je er allemaal van vind, vind ik dat niet bepaald leuk.

Okee, het maakt mij verder niet uit hoor, kijk maar. :)

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 09:29

Mensen ik meld mij toch af :(

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-12 17:54

Helaas!