Fotomeeting Paarden Ijmuiden, zondag 31 maart

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nann__

Re: Fotomeeting Paarden Ijmuiden, zondag 31 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 10:49

Als het niet verspreid vind ik het nog niet zo eng. Als het zich wel verspreid dan vind ik het wel eng..

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 11:29

Nann__ schreef:
Als het niet verspreid vind ik het nog niet zo eng. Als het zich wel verspreid dan vind ik het wel eng..

Natuurlijk is dat erg. Als dat zo zou zijn dan was de meeting ook afgelast. Maar ik denk dat als we van te voren duidelijke afspraken maken het moet lukken!

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 11:30

Ik moet me helaas afmelden als reservefotograaf :)
Mee uit eten gevraagd door familie , en kan niet optijd terug zijn als ik met de meeting mee zou doen :)
Heel veel plezier allemaal! :D

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 11:37

EquiPhoto schreef:
Nann__ schreef:

Natuurlijk is dat erg. Als dat zo zou zijn dan was de meeting ook afgelast. Maar ik denk dat als we van te voren duidelijke afspraken maken het moet lukken!

Dat denk ik ook hoor dat het wel goed komt. :j

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-13 16:40

Fotografen
1. Lara
2. lovey_ou
3. EquiPhoto
4. Hamsterfan
5. Bagheera_206
6. Yvettee
7. Marit
8. Ilona
9. Astor
10. Loiz

Modellen
1. Nann__ - Curious Madam
2. xWildrose - Amber - Fries met veel behang(80cm)
3. ClementinevS - V.H. Ezrah + veulen (uitgerekend maart 2013)
4. Linnebill - Dino - Welsh A hengst, valk/schimmel
5. Hartje - Schimmel Shire, waterrat
6. Niekje1991 - Bonfire - grote shet, L2 dress, waterrat
7. xMnon - Hunter - mini, voor de kar
8. xMnon - Macho - mini, voor de kar

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het schema!!
Afbeelding

Het ''Rhino-laatdemeetingdoorgaan-regelement''
Aantal regeltjes op een rijtje welke ik hoop dat jullie zullen respecteren en naleven om toch de meeting gewoon door te kunnen laten gaan

1. Zoals je hebt gezien heb ik de reserves weggehaald, omdat in dit geval is; hoe minder zielen hoe meer vreugd! Of eigenlijk; Hoe minder zielen, hoe minder de kans op besmetting. Zodra er mensen zich dus afmelden komen er geen anderen meer bij.

2. Fotografen dienen ten strengste niet te gaan paard/ponyknuffelen, jullie mogen natuurlijk het compenseren door lekker veel aan elkaar te gaan zitten ;)

3. Modellen dienen alleen aan hun eigen paard te gaan zitten. Absoluut niet ander paard even vasthouden, leuk samen poseren oid. Uitzonderingen; de ochtendgroep bestaat uit 2 duo's die samen reizen. Let op: ook als je helpende handen nodig hebt dus echt zelf regelen, ook mogen jouw helpende handen niet een ander helpen !!!

4. Indien je stal opslot gaat; einde verhaal :) Laat het dan direct aan mij weten danwel via pb of telefoon(je hebt mijn nummer dus bellen mag altijd).

5. Indien je stal niet opslot gaat maar in jouw gemeente wel constatering is van Rhino is het ook einde verhaal in principe :) Laat het dan ook meteen weten.

6. Indien jijzelf het toch niet fijn vind om te komen; begrijpelijk, je moet geen onnodige risico's nemen die je anders ook niet zou doen. Laat het dan zo snel mogelijk weten.

7. Wanneer er nog minder dan 4 modellen over zijn blaas ik de meeting af. Dan zijn fotografen zelf vrij om er voor te kiezen alsnog wat afspreken op de zondag op t strand, en wil ik er best een aangepast schema voor maken maar om nou met 10 fotografen rond 1 pony te gaan staan.

8. Indien er nog 4 modellen over zijn zal er alleen een ochtendgroep zijn (ochtend omdat het dan rustiger op t strand is)

9. Zodra er meerdere verspreidingen van het virus bekend zijn zal ik de meeting afblazen, dan word het ook niet verplaatst omdat het virus waarschijnlijk(zoals vorig jaar) wel even blijft hangen en we maar beperkt nog t strand op mogen. Stuur dan tegen oktober maar een pbtje wanneer ik opnieuw een meeting op t strand zal organiseren dan, jullie hebben dan voorrang.

10. Indien slecht weer voorspeld is hak ik vóór zaterdagavond 20u de knoop door of t doorgaat of niet. Zo niet; zie bij punt 9 ;)

Ik hoop dat het allemaal duidelijk is :) Ik wil gewoon zo snel mogelijk horen wanneer mensen afhaken, en hoop dat iedereen verder alsnog een leuke dag kan hebben :D

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 16:51

Ik hoop voor jullie allen dat de meeting door kan gaan! :D

Wat ik me trouwens afvroeg, als de meeting verzet word, en fotografen die eerder niet konden maar wel op de 'echte' lijst stonden, staan die dan nog wel op de reservelijst of hoe gaat dat eigelijk? :)

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-13 17:16

Nee, gewoon de fotografen/modellen die nu op de lijst meegaan staan hebben dan voorrang :)

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 18:48

''Rhino-laatdemeetingdoorgaan-regelement'' Haha mooi omschreven Lara!

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 18:53

@Lara: Helemaal duidelijk jouw reglement. Goed omschreven zo.

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 19:03

Super Lara!
En als de paarden niet worden aangeraakt en paarden onderling elkaar niet aanraken is er inderdaad ook geen kans op besmetting!
Hopen dat er nergens meer wat uitbreekt!

En natuurlijk hopen op een beetje goed weer! Maar dat kan echt elke seconde nog omslaan volgens mij haha

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 19:14

Nu maar hopen dat het door kan gaan!

WOOOOW Richard je ziet groen! :oo

linnebill

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 19:15

Goed geschreven Lara! Super. Hopelijk gaat de wind wat liggen... Het zonnetje laat zich wel af en toe zien.

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 19:43

Yvettee schreef:
Super Lara!
En als de paarden niet worden aangeraakt en paarden onderling elkaar niet aanraken is er inderdaad ook geen kans op besmetting!
Hopen dat er nergens meer wat uitbreekt!

En natuurlijk hopen op een beetje goed weer! Maar dat kan echt elke seconde nog omslaan volgens mij haha

Wow kom jij echt van uit Zuid-Limburg hier naar toe voor een meeting? Bikkel! Dat is bijna een rondje Nederland haha

ClementinevS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 20:41

De stal van een vriendin van mij uit Noordwijk is op slot. Dit is de 2e stal in Noordwijk. Ik heb een eigen stalling maar ik moet nu even goed gaan afwegen wat ik ga doen. Ik ga even navraag doen of er nog meer stallen in Noordwijk op slot gaan. Ik laat zsm weten. Echt oliebol dit!!!

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 22:22

Nann__ schreef:
Wow kom jij echt van uit Zuid-Limburg hier naar toe voor een meeting? Bikkel! Dat is bijna een rondje Nederland haha

haha nou stiekem ben ik de avond van de voren al in Amsterdam. (concert mumford and sons), maar dat wist ik eerst nog niet haha

Maar de vorige keer wilde ik super graag foto's op het strand. En aangezien ik niet voor een model helemaal naar het strand ga reizen dacht ik ik doe mee aan een meeting. Dus had ik me opgegeven. Alleen de treinreis viel wat tegen :') 6uur heen en 5 uur terug onderweg geweest. Vertraging, foute trein, bus ipv trein etc :o ghehe

Maar ik vond de groep zo gezellig dat ik me weer heb opgegeven :D

Hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 12:57

Wij zijn nog steeds van de partij. Hier in de omgeving nog niets op slot. Ik vind het wel super dat er Rhino-regeltjes opgesteld zijn !!

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-13 13:16

Top! Ja en het klinkt misschien voor sommigen wat overdreven, maar zo weet iedereen waar hij/zij aan toe is en komen er geen verrassingen :)

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 13:17

Ik vind het niet overdreven hoor Lara. Juist duidelijk. Goede voorzorgsmaatregelen is juist wel fijn vind ik. :)

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 13:18

Lara schreef:
Top! Ja en het klinkt misschien voor sommigen wat overdreven, maar zo weet iedereen waar hij/zij aan toe is en komen er geen verrassingen :)

:j

ClementinevS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 10:18

Ik kan helaas niet komen met Ezrah en haar veulen. Het veulen is reeds verkocht en de nieuwe eigenaresse wenst niet dat we zo'n groot risico nemen om met zo'n jong veulen door een met Rhino besmet gebied te rijden. Wij respecteren en begrijpen haar keuze.
Het spijt me dat ik dit zo kort dag laat weten.
Ik kan wel met mijn hengst Barakee of merrie Sarafeh komen maar ik kan me goed voorstellen als de fotografen er voor kiezen om een reservemodel uit te nodigen.

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 13:19

Ik wil geen bewolking.. -O-
Afbeelding

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 13:22

Ah nee.. Ik hoopte op zo'n dag als vandaag!

En ClementinevS ik snap dat de nieuwe eigenaren het risico niet willen lopen. Een veulen is toch kwetsbaarder. Ik dacht dat er geen reserve modellen meer mochten komen in verband met de Rhino. Ik weet niet hoe dat zit met jou eigen paarden maar dit weet Lara natuurlijk wel.

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-13 14:13

Nee, inprincipe ben je wel vrij om een ander paard mee te nemen.
Hoe graag ik je hengst zou willen, zit je wel in een groep met 2 andere merries, dus óf zij moeten er geen problemen mee hebben als je hem meeneemt, of je mag je andere merrie meenemen :)

ClementinevS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 16:05

Voor de rust misschien het beste als ik onze merrie Sarafeh meeneem. Als de fotografen liever mijn hengst hebben, dan neem ik hem mee.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 16:52

Foto ? :D