Syntus is echt een drama En ik riskeer liever niet dat jij straks een half uur moet wachten en we te laat op de meeting zijn. Maarja, ik ga tegen die tijd wel even puzzelen met de treinen.
@Jikke: nee dat heb ik niet meer gedaan. Maar als het goed is, heeft iedere fotograaf en alle modellen een PBtje gehad van snoopydog, dus dan hoeft dat niet meer toch ?? snoopydog, heeft iedereen al gereageert op jouw PB over de locatie ed en iedereen z'n nummer doorgegeven, of missen er mensen?
EquiPhoto
Geplaatst: 05-12-12 23:05
Dat is inderdaad ook zo Marjolijn! Ik kijk een paar dagen van te voren wel hoe of wat, komt goed
Marjo
Geplaatst: 05-12-12 23:08
Mocht iemand problemen hebben met het vinden van de locatie, mag je mij ook bellen/smsen. Even een berichtje sturen als je daar interesse in hebt Het kan wel zijn dat ik zelf aan het rijden ben, dus misschien dat ik niet direct reageer
Is er, naast Jill, nog iemand die ik op moet halen vanaf Amersfoort? Ik weet niet of ik de middag blijf, dus of ik je weer af kan zetten weet ik niet zeker Ik wil ook wel weer terug komen, maar dan wil ik wel die benzine vergoed
[edit] het is ook niet zeker of ik de auto 's middags heb
Aangezien de kans best aanwezig is dat er sneeuw gaat zijn volgende week: Wie gaan er dan komen? Stappend door het bos moet kunnen, dus Winston en Star zullen wel kunnen komen. Ik weet van Andrea dat die niet met de trailer op pad gaat als er veel sneeuw ligt, wat doet de rest? Misschien handig om even te inventariseren?
Ja sowieso haha. Dikke winterjas aan met een dikke trui eronder, warme handschoenen aan, panty onder m'n broek, 2 paar sokken. Zo overleef ik het wel denk ik .
Nee als het spekglad is ga ik absoluut geen risico nemen. Maar als t enigzins te doen is, en bijna de hele weg naar de treek is gestrooid,alleen t stukje van de boerderij naar amersfoort niet.maar dat is 1.5km en stapvoets? moet wel te doen zijn
EquiPhoto
Geplaatst: 06-12-12 20:17
WIE KOMT ER MET SNEEUW/GLADHEID?
Fotografen: - EquiPhoto, maar wel afhankelijk van OV tot Amersfoort - -
Modellen: - - - -
TurboTinker
Geplaatst: 06-12-12 20:33
EquiPhoto schreef:
WIE KOMT ER MET SNEEUW/GLADHEID?
Fotografen: - EquiPhoto, maar wel afhankelijk van OV tot Amersfoort - -
Modellen: - Snackie/jaron (ovv dat het niet spek glad is - - -
ElSea