Ja hoor geen probleem, enige is dat ik maar 2 paarden kan meenemen natuurlijk. Zal Shanna nog even een berichtje sturen en ik ga kijken of er misschien iets te regelen is dat er iemand extra rijdt met een trailer
Uhm Azhar is ongeschoren maar niet dekenloos en zit in een flinter dun vachtje terwijl floor ook onder deken staat maar door een ziekte begin van deze winter enorm haar heeft aangemaakt omdat ze zo vatbaar was.
Azharu zit ook nog redelijk in zn vacht, maar is ook flink aan het verharen. Dus weet niet hoe hij er over 3 weken uit ziet, maar ik denk dat er dan wel weer flink wat af is.
Ik kan jullie helaas niet helpen vrees ik. Ik heb 3 vosmerrie's en een voshengst te leen, evt. een bruine hengst of zelfs merrie's met veulens, maar ik kan en ga zelf niet. En om ze "even" op te halen...
Ik baal echt enorm. ik kom er net achter dat ik in me agenda blader. dat ik de maandag na de meeting, 22 april dus. me toetsweek begint. maandag en dinsdag zijn de pittigste dagen. overigens viert mijn beste vriendinnetje der verjaardag die zondag..
dus ik moet me helaas afmelden als fotograaf! next time better!