en ik ben weer véélste laat terug van verjaardagsvisite spelen, dus als er morgen iemand zuur kijkt wegens ochtendhumeur, ben ik het Tot morgen allen, heb er zin in! Paaltjes niet vergeten, help me herinneren morgen
Ik zat wen half uur geleden al op de fiets Ben nu op hèt station wn had bijna mijn trein gemist omdat die 100m verderop stond En dat had ik natuurlijk niet gezien
Oja mijn naam is trouwens Samantha en ik ben te herkennen aan een donkerpaarse trailer hahaha! En anders wel aan mn roze sjaal hahaha! Tot vanmiddag allemaal!
YvonneV
Geplaatst: 02-12-12 09:46
_l_amanda_l_ schreef:
en ik ben weer véélste laat terug van verjaardagsvisite spelen, dus als er morgen iemand zuur kijkt wegens ochtendhumeur, ben ik het Tot morgen allen, heb er zin in! Paaltjes niet vergeten, help me herinneren morgen
Ben ik ff blij dat we in de middaggroep zitten.
whisky_1993
Geplaatst: 02-12-12 09:49
Ik ga denk ik met 10 minuten weg.... mijn vader moest nog even tanken... Te herkennen??? Ik zie jullie vanzelf wel!
Was superleuk allemaal! Antgillya staat weer lekker op stal en ik ga ook even douchen, brrr zo koud! Ben benieuwd naar de foto's hihi, bedankt allemaal!
NienSCHaap
Geplaatst: 02-12-12 18:29
Sani schreef:
wij staan op een parkeerplaats ergens bij een vijver... help?
We stonden wep goed, vond het gezellig dames! Blij dat ik thuis ben, inmiddels wel weer warm, hond verwarmt mijn voeten haha.
Die cujo is van criollo_yess die kan alleen nog niet reageren vanwege nog niet de 25 nuttige berichten geplaatste te hebben en die andere hoort bij yessica. De murpy ging met manon mee geen idee welke bokker wie de andere was.