Dankjulliewel voor de leuke dag! Ik kwam een beetje langzaam op gang maar heb geen spijt van mijn lange reis. Ook ik ben heel moe. Ga zo de resultaten eens bekijken. Ben benieuwd wie het eerst is!
Vond het ook zeker gezellig... Ben net terug van invlechten.. Dadelijk meteen weer door naar een feestje en morgen wedstrijd, dus foto's laten nog even op zich wachten...
Hihi, heb 'maar' 221 foto's Maar vergeleken met jullie ben ik zó klaar
Vond het ook een geslaagde dag! Bedankt voor de organisatie!
Yvettee
Geplaatst: 20-10-12 19:17
De eerste foto Mooi oogje!!
kyrkelover
Geplaatst: 20-10-12 19:19
Vond het alleen jammer dat risky loom was aan de longe maar dat vindt hij nog echt moeilijk. Sorry fotografen daarvoor. Voor de rest was ik echt heel blij met hem. En mooie foto van caron!!!
@ paula leuke foto, en mooie kleuren! maar je bent nog wel een stukje draad vergeten... en persoonlijk zou ik het halster helemaal weghalen
Yvettee
Geplaatst: 20-10-12 20:01
Mooie foto! Ik zou wel even dat touwtje rechts ook nog wegwerken. Ik heb die foto ook ongeveer haha. Pff computer is echt extreem langzaam vandaag of dat komt doordat hij zoveel foto's moest laden.. Maar even op nieuw opstarten
saskiakefie
Geplaatst: 20-10-12 20:01
Hele mooie sfeer Paula, ben echt fan van jouw foto's
Yeey nu is hij weer iets sneller, maar nog steeds langzaam. Wordt tijd voor een nieuwe, toevallig iemand die me wilt sponsoren Zo weer verder met bewerken