Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hope soo!!

Tussen alle onderdelen hebben we even drinkpauze voor iedereen, zorg dus dat je genoeg drinken mee hebt voor jezelf en je paard! Als het goed is zijn we dan voor de ergste hitte klaar
Ik kan iig half uurtje uitslapen die dag en hoef pas om 7u van huis.
alcootje schreef:Ik haal morgen zelf wel even een dagkaart(ik rij altijd zonder dat ding).
Ik wil wel proberen of ik hem kan longeren, Los kan hij zeker niet(hij zit in zijn dekseizoen dus das niet zo handig met andere paarden erbij)
Queelens schreef:alcootje schreef:Ik haal morgen zelf wel even een dagkaart(ik rij altijd zonder dat ding).
Ik wil wel proberen of ik hem kan longeren, Los kan hij zeker niet(hij zit in zijn dekseizoen dus das niet zo handig met andere paarden erbij)
Haha zou ik ook niet doen. Tenzij je een gratis dekking beschikbaar wilt stellen?
Happy!!
Nies_ schreef:Mijn paard mag gewoon los tussen paaltjes hoor
Misschien dat ik er dan toch maar even op kruip, als het 's ochtends is.. Zit ik natuurlijk weer wel in dubio in welke outfit ik dr moet steken, het is wat! Wil eigenlijk wel mn bruine tuig, maar mn bruine laarzen zijn niet zo mooi![]()
Laarzen vallen over het algemeen niet zo enorm op op foto's, het is meer 'the bigger picture' wat je ziet. Tenzij je laklaarzen oid hebt

Dan nog maar even gaan brainstormen over welk dekje
Een lichtere tint bruin of creme-achtig vind ik daar altijd wel mooi bij passen