Fotomeeting paarden Drunense Duinen zaterdag 18 augustus

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 09:12

Is begrijpelijk!

Ik heb zo introductie gesprek op mijn nieuwe school, daarna zal ik Bibi even contacten hoe we t nu precies doen.

alcootje

Re: Fotomeeting paarden Drunense Duinen zaterdag 18 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 12:48

De berichten die ze nu aangeven is 32 graden in udenhout en benauwd.
In de ochtend zal het nog goed te doen zijn, middag wordt erg heet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 12:53

We zorgen dat we voor de echte middag klaar zijn, dat komt dus goed!

Bibi is vanmiddag gewoon aan het werk voor zover ik weet en ik ben vanavond uit eten, denk dus dat de nieuwe planning vanavond laat komt.

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 12:53

Hmm, iemand ervaring met dit probleem?
Wou net wat leuke foto's schieten van bloemetjes in de tuin krijg ik bij vele klikken erro; fouttief reinig lens contacten.
Ik de lens er opnieuw op draaien deed t weer 3 klikken en again kreeg ik het schermpje weer!

Kan ik dit zelf op lossen of word het een dure reiniging in een fotozaak? Waar ik momenteel de centjes niet voor heb!

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 13:12

Mm denk dat me lens kaduuk is! Automatisch wilt hij helemaal niet scherp stellen, en zelf scherpstellen is helemaal een drama!
Net wanneer ik wat opdrachten heb en zaterdag de meeting is!
Gister een bod op me auto van 750 gehad terwijl ik hem zelf 3 maanden geleden voor 1300 heb gekocht.
Moet er toch maar mee accoord gaan dan kan ik hopenlijk morgen een nieuwe lens scoren, nooit meer tamron voor mij!

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 13:15

Geen garantie meer dan?

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 13:24

Denk dat ik daar al over heen zit!
Wou sowieso al nieuwe lens aanschaffen van canon zelf maar de planning was voor september omdat ik dan een financiele meezitter heb, maar dat word dus van de week al!
Alleen even kijken hoe ik voor nu dat geld bij elkaar raap moet wel lukken! :)
Reperatie word em sowieso niet lensje was zelf maar 140 of 170 weet niet meer precies maar dat vind ik een reperatie niet waard als er toch al een nieuw lensje in aantocht komt, en nu maar hopen dat het ook daadwerkelijk aan de lens ligt en niet aan mn body!

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 13:30

Ik heb zojuist me accoord gegeven om me auto voor dat belachelijke prijsje weg te doen, nu hopen dat hij zelf ook nog interesse heeft! :) Hope soo!!

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 15:29

Wat balen vh bod en van je lens. Heb je nu een goede smoes om voor een 70-200mm te gaan kijken? }:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 16:28

Even trouwens: Van (ik dacht, sorry als het niet klopt) _Dune_ heb ik gehoord dat ze een eigen vergunning heeft en de rest niet. Omdat iedereen nu samen komt worden de kosten voor een vergunning 1 euro per persoon.

En balen van je lens Rudina! Hoop dat je een mooie nieuwe kan vinden.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 16:56

Zelf al je contactjes schoongemaakt? Wellicht valt het allemaal mee! Mijn lens was laatst voor 30 euro gefixt, wilde ook niet meer automatisch scherpstellen :)

We hebben nu 8 modellen, dat is erg (te) veel om een kwartier lang portretfoto's van te maken omdat je dan 2 uur bezig bent en dat trekken de paarden niet. Daarom stel ik voor de portretfoto's in groepjes van 2 modellen te doen. Dan hebben we 4 groepjes, en hopelijk hebben we ook 8 fotografe dus dan kunnen die daar twee aan twee laa. Als we dan 20 minuten per groepje nemen kunnen we hopelijk allemaal alle paarden fotograferen zonde dat de paarden ongedudig worden. Daarna alles los en aan de longe wat wil en kan. Zouden de modellen even willen doorgeven of ze willen losgooien tussen paaltjes, willen longeren of niet willen? Dan kunnen we daar een tijdsinschatting van maken. En daarna kunnen jullie erop kruipen en gaan we los :D Tussen alle onderdelen hebben we even drinkpauze voor iedereen, zorg dus dat je genoeg drinken mee hebt voor jezelf en je paard! Als het goed is zijn we dan voor de ergste hitte klaar :)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 17:33

Pfoei. Dat is een druk ochtendprogramma zeg. := Ik kan iig half uurtje uitslapen die dag en hoef pas om 7u van huis. *\o/*

alcootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 17:38

Ik haal morgen zelf wel even een dagkaart(ik rij altijd zonder dat ding).

Ik wil wel proberen of ik hem kan longeren, Los kan hij zeker niet(hij zit in zijn dekseizoen dus das niet zo handig met andere paarden erbij)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 17:40

alcootje schreef:

Ik wil wel proberen of ik hem kan longeren, Los kan hij zeker niet(hij zit in zijn dekseizoen dus das niet zo handig met andere paarden erbij)

Haha zou ik ook niet doen. Tenzij je een gratis dekking beschikbaar wilt stellen? :')

alcootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 19:09

Queelens schreef:
alcootje schreef:

Haha zou ik ook niet doen. Tenzij je een gratis dekking beschikbaar wilt stellen? :')

Tja, hij is zo klaar hoor :9

Krijg je wel leuke combi's van <3

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 19:30

Mijn paard kan los hoor, geen probleem.
20 minuten per groep van 2 lijkt me prima hoor. Verder kunnen we natuurlijk gewoon kijken hoe het verder loopt. Overigens is mijn paard erg geduldig, die kan uren stilstaan. Zolang hij ook maar wat aandacht krijgt :+

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 19:43

Yeahh mijn auto is zojuist op gehaald ga morgen meteen na een fotowinkel om mooi lensje te halen! Weet nog niet of het de 70-200 word heb nu aardig ruim budget te besteden al blijf ik wel onder de 600 dus ga even orienteren op de website van die winkel :) Happy!!

Ik laat me tamron lens liever ook niet repareren, vind ik de koste niet waard ik vond het een leuk in stap lensje maar hij geeft me niet de kwaliteit die ik verlang dus wil daar ook geen geld meer aan vuil maken.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 20:28

Mijn paard mag gewoon los tussen paaltjes hoor :j
Misschien dat ik er dan toch maar even op kruip, als het 's ochtends is.. Zit ik natuurlijk weer wel in dubio in welke outfit ik dr moet steken, het is wat! Wil eigenlijk wel mn bruine tuig, maar mn bruine laarzen zijn niet zo mooi :') :o

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 20:29

Ik twijfel tussen mijn barebackpad en mijn dressuurzadel... Iemand een voorkeur?

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 20:31

Ik vind barebackpad erg stoer, daar heb ik nog geen foto's van in mijn portfolio :)

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 20:32

Nies_ schreef:
Mijn paard mag gewoon los tussen paaltjes hoor :j
Misschien dat ik er dan toch maar even op kruip, als het 's ochtends is.. Zit ik natuurlijk weer wel in dubio in welke outfit ik dr moet steken, het is wat! Wil eigenlijk wel mn bruine tuig, maar mn bruine laarzen zijn niet zo mooi :') :o

Leuk! Ik vind rijfoto's altijd het tofst om te doen :D Laarzen vallen over het algemeen niet zo enorm op op foto's, het is meer 'the bigger picture' wat je ziet. Tenzij je laklaarzen oid hebt :')

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 20:36

Voor mij een voorkeur? Zwart dressuurzadel met rondgenaaid hoofdstel met of zonder lak neusriem of bruin dressuurzadel met rondgenaaid hoofdstel met wit onderlegde lak neusriem.. Dat zullen jullie beide al wel 10.000 keer gefotografeerd hebben :')
Dan de laarzen: Bruine polo's met drukker, zwarte polo's met gesp, zwart lak met rits schuinvoor en croco in de boog of grijze met rits achter en croco in de boog. Natuurlijk met bijpassende caps, zwarte hh pro leather, bruine CO GR8 of grijs simpel model met bescheiden zilvere plaat aan de voorkant, een global geloof ik? Lijken iig sprekend op die horze dingen.
Heb ook nog een uitgebreid assortiment aan dekjes, dus roept u maar! :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 20:43

Sanne, ik fotografeer niet maar ik vond toen die bruine set wel t mooiste denk ik!

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 20:45

Toch maar wel he? Dat dacht ik zelf ook al :j Dan nog maar even gaan brainstormen over welk dekje :')

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 20:48

Ik ben zelf ook fan van bruin en zeker op Fjorden :)) Een lichtere tint bruin of creme-achtig vind ik daar altijd wel mooi bij passen :j