Vanochentend stond nog teken van omweer bij me mobiel en nu alleen regen ziet er dus al beter uit...
_SantOs_
Geplaatst: 02-08-12 14:20
Ik krijg er steeds meer zin in. Straks alles maar eens netjes invetten, anders zie je overal modderklodders haha . Morgen Torretje wassen. Twijfel alleen nog steeds over m'n outfit. Helemaal wedstrijd apenpakkie of alleen wedstrijd broek.. idon'tknowyet
Maargoed, nu op naar vanrijs, kijken of daar nog wat leuks is
hihi wat leuk dat iedereen aan de shop is heb er ook al echt zin in. Nu bezig met camera leeg maken. Accu's vol en zo al men tas met alles klaar zetten. Straks nog even een zonnetje in men voorvakje proppen en dan haal ik die er zaterdag uit. hihihi hoop echt dat het weer mee gaat vallen
hahahah Vera:P dat vind ik eigelijk wel een goeie... mijn batterije zitten ook al in de oplader alles op de goeie stand gezet want ja iemand had me camara hellas gebruiktt.. Ik neem ook zonnentje mee in me camara hoesje:P
_SantOs_
Geplaatst: 02-08-12 16:39
Nou dat moet toch helemaal goed komen als jullie die zonnetjes meenemen!
Net nieuwe hengstenketting gekocht. Een leren met zilvere ketting (was de laatste, had geluk). Paardie net maar eens aan het werk gezet na 2 weken vakantie. Hij heeft alleen wel een grasbuik gekregen . Oww en hij heeft hetzelfde geflikt als die ook altijd een paar dagen voor m'n wedstrijd flikt; lekker schuren met z'n staart . Of terwijl het staat weer lekker alle kanten op
ik heb net even me witte dekje gewassen, witte truitje gewassen en paard lekker gepoetst voor de les... morgen even alles oppoetsen van tuig na het rijden en me laarzen ophalen bij van rijs... heb er ook echt zin in..
kan iemand mij nog even pb sturen of die parkeerplaats bij het hondestrandje is ( bij dat hele lange stuk ruiterpad)... dus als je vanuit moordrecht nesselande inrijd voor strand naar links, bochtje om, lange weg uit en is het bij die parkeerplaats???
hihi.. jaa toch.. en meestal als zeg dat als ik de zon mee neem net als ik op vakantie ging ik zei als terug kom is hier wordt weer mooi weer dag dat terug kom 28 graden en zon en dag daarvoor regen hihi.. Ik ben benieuwd na al jullie Setjes en paarden hihi ik hoor dat er veel weerk in gezeten heb ik heb net me camara ontsoft die mee gaat xx
Ik krijg er steeds meer zin in.. heb alleen Ruzie met bokt de laaste tijd..:S dus hoop dat die vol houdt tot zaterdag..:s
Nooor_
Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-12 18:42
LynnDenise schreef:
LiesJ het hondenstrandje moet heel dicht bij het parkeerplaats liggen, het is niet een groot strand, maar een kleiner strandje.
Als je de parkeerplaats af loopt, loop je ongeveer gelijk het strandje (nouja, grasveld er omheen) op (: Ik hoop dat ik toch nog kan komen, maar denk het niet...
oke dan heb ik de goede parkeerplaats in mijn hoofd en kan ik jullie vinden
EquiPhoto
Geplaatst: 02-08-12 20:48
Heeft er iemand een route beschrijving voor me? Ben absoluut niet bekend in het gebied... Is er een adres waar ik heen kan rijden en vanaf daar met wat aanwijzingen de verzamelplek vindt?
Wanneer wordt de uiteindelijke beslissing gemaakt om het wel of niet door te laten gaan i.v.m met weer? Het liefst zou ik namelijk mn paardje nog wassen... Dat zou dan vandaag moeten gebeuren want zaterdag zelf wordt geen strak plan. (ze houd niet van wassen en niet van de trailer dus als ik haar eerst was zit ze al vol stress, dan gaat laden waarschijnlijk ook meteen voor geen meter)
Maar als het niet doorgaat hoef ik haar (vandaag) ook niet te wassen...
Santos, je kan het bij kees verhuur proberen, volgens mij heeft hij nog wel een trailer te huur. Kost 25 euro per dag, en 100 euro borg.
Moet je even googelen
LynnDenise
Geplaatst: 03-08-12 11:17
Ik weet niet waar je vandaan moet komen Santos? Maar in Poortugaal bij Sta-Rho kan je ook een trailer huren
Een beslissing nemen is moeilijk, ik ga even kijken waar ik het uitgebreidste weerbericht heb, ik ga even kijken wat de 24 uurs voorspelling op buienradar doet en dan kom ik erop terug. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het vandaag een prachtdag vind en dit was ook niet voorspeld... Moeilijk, moeilijk, moeilijk.
Oh dat is dan niet zo handig, verder weet ik niet zo goed waar je iets kan huren helaas.
_SantOs_
Geplaatst: 03-08-12 11:27
Heb berichtje op facebook gegooid op de hoop dat een stalgenootje het leest en een idee krijgt. Morgen zijn ook de regiokampioenschappen(?) daar gaat een lading van onze stal heen, dus vele trailers zijn al in gebruik.
UPDATE; WHOEHOE trailer is geregeld! We zijn morgen van de partij
Goed zo, nu alleen het weer nog in de gaten houden
Oke hoe het er nu voor staat:
Ochtend: droog > kan dus doorgaan. Middag: Af en toe een bui en zelfs kans op onweer (net zoals vandaag trouwens)
Morgen overdag ontwikkelen zich opnieuw flinke buien en vooral ’s middags is er kans op onweer. De middagtemperatuur ligt tussen 20 graden aan zee en 25 graden in het oosten en zuiden. De wind draait naar het zuidwesten en is zwak tot matig.
Weeronline.nl zegt over het plaatsje Zevenhuizen: In de ochtend bewolkt In de middag af en toe een bui
Ik hoor graag hoe jullie erover denken, met deze verwachtingen.