Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Strasshorse schreef:en hoe zit het bijvoorbeeld met de duinen in egmond aan zee? of gelden daar dezelfde regels voor als het strand? anders zou je nog kunnen zeggen dan doen we het in de duinen bijvoorbeeld, nadeel is wel dat je vaak geen open stukken hebt voor actie foto's
OneAndOnlyx schreef:Strasshorse schreef:en hoe zit het bijvoorbeeld met de duinen in egmond aan zee? of gelden daar dezelfde regels voor als het strand? anders zou je nog kunnen zeggen dan doen we het in de duinen bijvoorbeeld, nadeel is wel dat je vaak geen open stukken hebt voor actie foto's
Duinen in Egmond aan zee heb je zeker wel open stukken. Het eerste duin zeker(dat ligt nog tussen Egmond aan den Hoef en Egmond aan zee in) en het tweede deel heeft ook een aantal mooie stukken(de richting van Castricum). Ik vind dit een hele goede oplossing!!
Eerste duin heb je geen kaart voor nodig, tweede wel. Dagkaart kost 5 euro geloof ik.
Strasshorse schreef:ik ken het daar niet zo goed maar als jij zegt dat er mooie open stukken zijn dan zijn actie foto's ook geen probleem. Kon inderdaad niet vinden dat je niet de duinen in mag met je paard en of daar bepaalde regels voor zijn, ook op de website van pwn niet, wat vind jij van deze oplossing sunny? zo hoeven we het niet te verplaatsen naar een andere datum of locatie en kan de meeting toch doorgaan.
en gratis trailer parkeren zag ik op Ingang De Bleek, Weg naar de Bleek, in de duinen ten zuiden van Egmond aan Zee
OneAndOnlyx schreef:Strasshorse schreef:ik ken het daar niet zo goed maar als jij zegt dat er mooie open stukken zijn dan zijn actie foto's ook geen probleem. Kon inderdaad niet vinden dat je niet de duinen in mag met je paard en of daar bepaalde regels voor zijn, ook op de website van pwn niet, wat vind jij van deze oplossing sunny? zo hoeven we het niet te verplaatsen naar een andere datum of locatie en kan de meeting toch doorgaan.
en gratis trailer parkeren zag ik op Ingang De Bleek, Weg naar de Bleek, in de duinen ten zuiden van Egmond aan Zee
De bleek is het tweede duin wat ik bedoel. Er is 1 mooie heuvel aan het begin achter het wildhekje, bij het eerste duin vertakken het hondenpad en het paardenpad waardoor je een mooi open stuk hebt.
sunnybellami schreef:Ik baal gewoon ernorm dat niemand had gezegt dat dit niet mog, er wist vast wel iemand dat het niet mag namelijk en nu krijg ik het allemaal naar me toe geschoven.... Woon op een eiland met super veel strand dus ik weet de regels van de stranden, vind het raar dat hier andere regels gelden. Maarja het is niet anders. Ik zal de fout iniedergeval niet meer maken...