[P] bijzondere paarden op het strand - NH

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Keell94

Re: [P] bijzondere paarden op het strand - NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 10:41

lijkt mij een eerlijke oplossing, weet niet wat sunny vind?

Iloscorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 10:45

Ik heb namelijk al best wat reacties voorbij zien komen van mensen die Castricum een prima oplossing vinden. Ben ook benieuwd wat Sunny vindt.. :=

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 10:52

Nogmaals, ik kan echt altijd qua data's(behalve doordeweeks maar das logisch :p) maar ik ga echt geen 10 km wandelen, dat is gewoon te ver. Dus wie o wie heeft een trailer waar ik bij kan?

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 10:56

en hoe zit het bijvoorbeeld met de duinen in egmond aan zee? of gelden daar dezelfde regels voor als het strand? anders zou je nog kunnen zeggen dan doen we het in de duinen bijvoorbeeld, nadeel is wel dat je vaak geen open stukken hebt voor actie foto's

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 10:59

Strasshorse schreef:
en hoe zit het bijvoorbeeld met de duinen in egmond aan zee? of gelden daar dezelfde regels voor als het strand? anders zou je nog kunnen zeggen dan doen we het in de duinen bijvoorbeeld, nadeel is wel dat je vaak geen open stukken hebt voor actie foto's

Duinen in Egmond aan zee heb je zeker wel open stukken. Het eerste duin zeker(dat ligt nog tussen Egmond aan den Hoef en Egmond aan zee in) en het tweede deel heeft ook een aantal mooie stukken(de richting van Castricum). Ik vind dit een hele goede oplossing!!

Eerste duin heb je geen kaart voor nodig, tweede wel. Dagkaart kost 5 euro geloof ik.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 11:01

OneAndOnlyx schreef:
Strasshorse schreef:

Duinen in Egmond aan zee heb je zeker wel open stukken. Het eerste duin zeker(dat ligt nog tussen Egmond aan den Hoef en Egmond aan zee in) en het tweede deel heeft ook een aantal mooie stukken(de richting van Castricum). Ik vind dit een hele goede oplossing!!

Eerste duin heb je geen kaart voor nodig, tweede wel. Dagkaart kost 5 euro geloof ik.

ik ken het daar niet zo goed maar als jij zegt dat er mooie open stukken zijn dan zijn actie foto's ook geen probleem. Kon inderdaad niet vinden dat je niet de duinen in mag met je paard en of daar bepaalde regels voor zijn, ook op de website van pwn niet, wat vind jij van deze oplossing sunny? zo hoeven we het niet te verplaatsen naar een andere datum of locatie en kan de meeting toch doorgaan.

en gratis trailer parkeren zag ik op Ingang De Bleek, Weg naar de Bleek, in de duinen ten zuiden van Egmond aan Zee

Iloscorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 11:03

Dat kan ook nog ja, dan is het hele probleem opgelost. Het is het belangrijkste (denk ik) dat er ruimte is voor een paddock voor losgooi foto's en actie foto's onder het zadel. Dit lijkt me een prima oplossing!

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 11:06

Strasshorse schreef:
ik ken het daar niet zo goed maar als jij zegt dat er mooie open stukken zijn dan zijn actie foto's ook geen probleem. Kon inderdaad niet vinden dat je niet de duinen in mag met je paard en of daar bepaalde regels voor zijn, ook op de website van pwn niet, wat vind jij van deze oplossing sunny? zo hoeven we het niet te verplaatsen naar een andere datum of locatie en kan de meeting toch doorgaan.

en gratis trailer parkeren zag ik op Ingang De Bleek, Weg naar de Bleek, in de duinen ten zuiden van Egmond aan Zee

De bleek is het tweede duin wat ik bedoel. Er is 1 mooie heuvel aan het begin achter het wildhekje, bij het eerste duin vertakken het hondenpad en het paardenpad waardoor je een mooi open stuk hebt.

celinetsjil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 11:10

OneAndOnlyx schreef:
Strasshorse schreef:

De bleek is het tweede duin wat ik bedoel. Er is 1 mooie heuvel aan het begin achter het wildhekje, bij het eerste duin vertakken het hondenpad en het paardenpad waardoor je een mooi open stuk hebt.

Dat is toch als je via de hoef en de groot het duin in gaat ?
En dsn gelijk hek door in die duinen ?

Ymediem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 11:25

Zelfde dag, andere locatie vind ik ook prima. Dan kan ik wel mee

Fionami

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 11:32

Ik hoor het ook graag. Hoor wel graag vandaag een beslissing want ik moest een trailer regelen en nu is het jaaaaa gaat door. Oh nee toch niet. Jaaaa toch wel. Uh nee niet. Haha

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 11:40

komt vanwege dat we niet op het strand mogen maar kon niks vinden over de duinen daar mag je gwn in met je paard ongeacht de dag of tijd, dus ik dacht misschien is dat een mooie oplossing? kan het zondag gewoon doorgaan maar dan in het duin ipv het strand, enige wat je dan niet hebt is water maar duin is ook een mooie omgeving

Fionami

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 11:45

Ik stem helemaal voor strasshorse! Keek er enorm naar uit.

Iloscorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 11:48

Fionami schreef:
Ik stem helemaal voor strasshorse! Keek er enorm naar uit.

+1 *\o/*

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 11:51

Heb voor maandag ook al vrij van mijn werk zodat ik aan de foto's kan haha

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 12:46

Ik vind het prima :j zondag is sowieso vrijgehouden voor deze meeting :+

Kunnen we wel een dag van te voren (s'avonds/einde middag) besluiten of het door gaat i.v.m. het weer? Moet toch iets meer dan een uurtje rijden en dan vind ik het wel fijn om een dag vantevoren al te weten of ik kan uitslapen of niet. _O-

Fionami

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 12:47

Is de indeling eigenlijk al bekend inmiddels?

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 12:51

volgens mij was er ook nog geen schema bekend ind :(

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-16 14:09

Duinen vind ik prima, ik ken het alleen niet daar.
Schema heb ik alleen was telkens onduidelijk want er vielen telkens modellen af dus wilde deze nog niet plaatsen.
Ben vandaag eerder thuis dan normaal dus ga dan het rooster even verder maken en plaatsen.

Ik wil zaterdag middag aangeven of het door gaat of niet in verband met het weer. Als het niet doorgaat wordt de datum wel naar een zaterdag verplaatst zodat we gewoon het strand op kunnen.

Ik baal gewoon ernorm dat niemand had gezegt dat dit niet mog, er wist vast wel iemand dat het niet mag namelijk en nu krijg ik het allemaal naar me toe geschoven.... Woon op een eiland met super veel strand dus ik weet de regels van de stranden, vind het raar dat hier andere regels gelden. Maarja het is niet anders. Ik zal de fout iniedergeval niet meer maken...

Fionami

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 14:13

Geeft ook niet toch. Oplossing is nabij joh. We komen er met zn allen wel uit.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 14:22

Ik zag het ook pas later en wist het ook niet, heb het zodra ik het wist ook meteen hier gemeld,
fijn dat je het oke vind als het in de duinen plaats vind afhankelijk van het weer.

we wachten het schema wel af :)

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 14:28

weet iemand het adres waar handig is met parkeren valkbij het duin? ken egmond wel maar niet de duin ingang

lora22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 14:42

Duinen ook een goed idee! Had er nog aan gedacht maar ik dacht dat jullie op het strand wilden, hopen dat het weer een beetje mee zit :)

Iloscorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 16:44

Dit is een fijne oplossing zo toch? Helemaal toppie :D

Een adres is inderdaad wel handig, ik heb ook geen idee waar ik moet zijn...

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 17:31

sunnybellami schreef:
Ik baal gewoon ernorm dat niemand had gezegt dat dit niet mog, er wist vast wel iemand dat het niet mag namelijk en nu krijg ik het allemaal naar me toe geschoven.... Woon op een eiland met super veel strand dus ik weet de regels van de stranden, vind het raar dat hier andere regels gelden. Maarja het is niet anders. Ik zal de fout iniedergeval niet meer maken...

Niet om heel vervelend te doen en zeker niet aanvallend bedoeld, maar ik ga er altijd wel een beetje van uit dat de organisatie bekend is met de plek waar zij de meeting organiseren en de regels die daar gelden. Het is vrijwel logisch dat mensen dan naar jou kijken om het eventueel 'op te lossen' omdat ja.. jij bent de organisatie. ;) Vandaar dat het misschien lijkt alsof alles 'naar jou toe wordt geschoven'

Maar ik denk dat er een hele hoop hulp sowieso al wel vanuit het topic is gekomen :D en er is nu een prima oplossing toch? Ik ben ook totaal niet bekend met de plek verder.

Ik denk echt niet dat iemand moedwillig informatie over de locatie achter heeft gehouden...