Heel veel plezier voor de dames die wel gaan! Ik ben benieuwd hoe de foto's worden
Donja
Geplaatst: 28-11-15 19:48
Ik heb even overlegd, moet nl op tijd terug zijn... vandaar dat ik ook in de ochtend groep wilde.. zouden we een uurtje eerder kunnen beginnen, om 11 uur?
Colaaa
Geplaatst: 28-11-15 19:48
bellehorses schreef:
Heel veel plezier voor de dames die wel gaan! Ik ben benieuwd hoe de foto's worden
Thanks ! En voor de volgende keer ben je alvast van harte uitgenodigd !
Colaaa
Geplaatst: 28-11-15 19:49
Donja schreef:
Ik heb even overlegd, moet nl op tijd terug zijn... vandaar dat ik ook in de ochtend groep wilde.. zouden we een uurtje eerder kunnen beginnen, om 11 uur?
Ik zie dat jullie om 11 uur gaan beginnen? Helaas is dat voor mij niet te doen (ik had aangegeven graag in de middag te willen), omdat ik nog tot 23 uur moet werken daarna. Dan houdt het helaas op voor mij, als het al om 14 uur klaar is.
Ooh, super! Dan kunnen we morgen nog een beetje uitslapen Ik nam paaltjes mee!
Mowgli4
Geplaatst: 28-11-15 20:32
Helemaal prima. Ze wouden later op de middag ook regen. Dus misschien dat dit ook beter is qua tijd komt vast helemaal goed morgen. Word vast echt super gezellig met dit clubje Mijn pony treed morgen in stijl aan haha! (Zonder peesjes)
Ik heb de kleren voor mijn zoontje al klaar liggen, rijbroek, chaps, en voor de foto's zijn stoere spijkerjack (en tussendoor zijn warme winterjas ) en natuurlijk zijn cap
Lightning was al geschoren, staat onder dek (dus is lekker schoon), staart helemaal uitgeplozen, verder mooi opgepoetst en dan zien we morgenochtend wel welke schade herstelt moet worden Mooie halster + lijn mee, hoofdstel mee, zadel, etc..
Hier alvast mijn tas aan het inpakken met camera spullen.
Heb er ook zin in!
Mowgli4
Geplaatst: 28-11-15 21:21
ik heb nog een dikke teddy shetje, dus die ga ik geen hoofdstel om doen. dat staat hem dan heel lelijk vind ik persoonlijk. ik hou het lekker bij de mooie halsters en een touwhalster met neckrope. hij loopt nu even met zweetdekentje om hem grotendeels schoon te houden. heb hem helemaal gewassen... bruin dat het water was, echt niet normaal. ben benieuwd hoe het morgen is opgedroogd en kijken hoe erg zijn schade inderdaad is meneer is daar een zeer grote held in... dan later de laatste dingetjes maar even klaar maken wij hebben er zin in