Ik zie opzich wel mooie stapelbewolking hier en stukken blauwe lucht. Ik zelf ben niet bang voor een buitje, maar volledige onweer en regenbuien vind ik wat minder Maar goed, ik kom met de auto dus ik zit op de heen en terug weg droog. De modellen moeten er ook nog heen rijden, kan me voorstellen dat dat met regen niet heel chil is haha
Jaa daarom vroeg ik wat vinden de modellen. Ik kan wel heel leuk voor stemmen, maar ik zit straks lekker droog in de auto
Vanuit mij gezien wil ik het best door laten gaan, denk dat het heel mooi is met deze bewolking. Was gister avond laat nog bij de paarden en toen klaarde het rond half 10 op, hele mooie stapelbewolking met een rood zonnetje.
Maar voor de modellen zou ik het verplaatsen. Kunnen we inderdaad meerdere modellen vragen.
Maxime zo te.zien...misschien kunnen Julie met zn 2en voor nu wat doen, en dan daarna weer een lijstje met data?
emmaudb
Geplaatst: 26-06-16 17:07
Als het ook 10 minuutjes met de auto was geweest had ik het ook wel gegokt maar wil niet dan 2 uur heen reizen en dan Elaine ook nog terug laten rijden en het valt dan toch tegen
Ufurio4e
Geplaatst: 26-06-16 17:07
Maureen en maxi als jullie in pb jullie nummer sturen dan maken we even groep app
MxW
Geplaatst: 26-06-16 17:08
Ik wil de gok wel wagen! Zal even Iris en Loes vragen of hun nog willen.
We maken inderdaad wel een nieuw lijstje of een geheel nieuw topic (misschien overzichtelijker) voor een nieuwe datum!
EmptyWords
Geplaatst: 26-06-16 17:09
We pakken een nieuwe datum.emma
Degenen die t willen gokken mogen samen wat afspreken voor vanavond. Ik zelf kom niet, ik neem.het risico niet.
Dinsdag zal ik een nieuwe lijst met data maken. Misschien vanaf augustus? Dan wordt de heide paars