[P] Fotomeeting paarden, Amsterdamse bos [Mei]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

maximexfleur

Re: [P] Fotomeeting paarden, Amsterdamse bos [Mei]

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 00:24

Yaay een foto van Katie! Leuke foto Sylvana! :D

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 10:02

Ja het mapje Katie is aan de beurt haha, portret is nu bijna af :=

:D

Story

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 10:25

Gave foto!

Idd jammer dat we nog even langer moeten wachten maar begrijpelijk :) Maar ik blijf heel erg nieuwsgierig naar de rest :D
Vind alle foto's nu al prachtig!

Sparkles

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 15:34

Mooi foto weer! Ik snap wel dat het langer duurt hoor, stressperiode aan het einde van het jaar ;)

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 15:54

Ja bij iedereen volgens mij, ik heb (mede door een pc crash) ook nog 2 fotoshoots af te ronden, maar kom er deze maand gewoon stomweg niet aan toe...
Dus alle begrip voor de fotografen hier die nog even op zich laten wachten...

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 21:28

Stressperiode inderdaad, pfff :P
Maar ik heb eindelijk een foto afgemaakt waar ik al veel eerder mee was begonnen.

Afbeelding

maximexfleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 13:06

Lieve foto! :D

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-15 00:58

Dankje voor de foto!
Ben benieuwd naar de blooper foto's uit die reeks :D

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 22:35

*spoiler alert* ik bedoel dit absoluut niet vervelend laat dat duidelijk zijn!!!

Ik begrijp dat iedereen het erg druk heeft.. maar ik zou nu toch wel graag willen weten wanneer ik de foto's kan verwachten.. ik baal hier namelijk een beetje van.. net als jullie had ik ook veel werk in de meeting zitten.

Ik vind het opzich geen probleem, maar iedereen is akkoord gegaan met 4 weken.. als je er akkoord mee gaat ga ik ervan uit dat je je er dan aan houd, want de einddrukte van school is een feit dus dat kan je van tevoren wel aardig aan zien komen. Ik heb maar van 1 fotograaf van tevoren ontvangen dat het bij haar langer zou gaan duren. En dat is echt totaal geen probleem maar van de rest is t nu allemaal zo achteraf.

Begrijp me niet verkeerd, ik bedoel dit absoluut niet naar of vervelend.. want dat jullie t zo druk hebben is al vervelend genoeg.. maar ik ben nu zo onderhand toch wel heel erg benieuwd naar de foto's.. hoop dat jullie dat ook snappen..

Dus ik zou heel graag horen van degene waar ik nog foto's van moet krijgen of jullie een indicatie kunnen geven zodat ik ook weet waar ik aan toe ben..

Op dit moment heb ik er eerlijk gezegd een beetje de balen in.

Nogmaals , begrijp me aub niet verkeerd (ik zal nu de zeikerd wel weer zijn natuurlijk) ik bedoel het op geen enkele manier naar en vervelend.. maar hoop dat jullie ook snappen dat dit voor mij (en denk ook de rest) ook vervelend is!

Ik zou nu dus graag wel een indicatie en prijsopgave ontvangen.. want dat is de vorige keer ook compleet genegeerd.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 23:02

Ik snap je gevoel wel Justine, was dan dit keer gelukkig model, want ook hier is het een grote chaos. En loop zelf ook nog achter met foto's van shoots afronden.

Heb bij Sylvana inmiddels al 1 foto nabesteld, omdat ik een naambordje wilde ontwerpen voor mijn paard, en niet langer wilde wachten daarmee op de andere foto's. Deze heb ik inmiddels binnen en erg blij met het resultaat :)

Afbeelding

Met rest van de nabestellingen wacht ik uiteraard tot alle foto's er zijn, maar ben het wel eens met Justine dat enige indicatie over wanneer het klaar is fijn zou zijn.

Anouska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 23:59

Maar stuurt iedereen de foto's ook op via de mail? Ik heb bijvoorbeeld de foto's allemaal hier in het topic gezet maar weet niet of ik ze dan ook nog op moet sturen? Heb hier geen ervaring mee:)

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 00:01

Het is wel gebruikelijk ze via de mail te sturen, omdat ze met het uploaden hier vaak kwaliteitsverlies hebben. Daarbij wordt er in die mail dan ook vaak info gegeven of verwezen naar de info over er nabestellen :)

Anouska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 00:12

Oke! Dat is mijn fout dan, dat wist ik niet! Ik dacht dat hierop zetten genoeg was en mensen dan alsnog kunnen bestellen aan de hand van die hier getoonde foto's. Ik zal ze morgen sturen dan. Er was ook in het begin een pb gestuurd toch met alle mail adressen?

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 00:13

Anouska15 schreef:
Oke! Dat is mijn fout dan, dat wist ik niet! Ik dacht dat hierop zetten genoeg was en mensen dan alsnog kunnen bestellen aan de hand van die hier getoonde foto's. Ik zal ze morgen sturen dan. Er was ook in het begin een pb gestuurd toch met alle mail adressen?

Die heb ik echt al onwijs lang geleden verstuurd..

Anouska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 00:34

XxJustinexX schreef:
Anouska15 schreef:

Die heb ik echt al onwijs lang geleden verstuurd..

Oke! Dat is fijn!

Story

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 10:37

Ik ben het ook wel met Justine eens.
Aan de ene kant heb ik begrip voor de drukte, maar aan de andere kant zijn we ook alweer langer als een maand verder. Ik heb nu geloof ik van 3 fotograven de foto's in mijn mail gehad.

Als model zijnde doe je er ook moeite voor om je paard daar te krijgen etc.
En buiten dat zou ik heeeel graag willen nabestellen maar wil dat wel pas doen als ik het grootste gedeelte binnen heb.

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 17:58

Ik snap jullie heel goed en baal er zelf ook van dat ik er nu niet aan toe kom foto's te bewerken en de 4-wekentermijn niet gehaald heb. Dit is de eerste keer dat ik een toetsweek heb en ik had niet verwacht dat ik het zo druk zou hebben, vandaar dat ik had ingeschat dat het wel zou lukken. Dat is blijkbaar dus niet het geval.

Zelf baal ik daar zoals ik zei zelf ook van, maar kan daar nu niets aan doen. Ik bewerk al zo veel als mogelijk is zonder dat mijn schoolprestaties daar te erg onder lijden. Het goede nieuws is dat deze drukte over precies een week voorbij is. Dan ga ik meteen weer aan de slag en krijgen jullie de foto's zo snel mogelijk.

In ieder geval mijn excuses.

Anouska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 21:38

De foto's zijn verzonden! De foto's van Dylan komen toch wat later, ik ga nu proberen lightroom te installeren. dan kan ik de foto's beter nabewerken dan met Picassa.

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 00:35

Ik snap dat het vervelend is dat er lang gewacht moet worden. Bij mij liepen wat dingen even heel anders dan ik had gepland (eventuele vragen hierover per pb aub). Planning ligt nu op komende week.

Story

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 11:54

Ik had al een topic aangemaakt met de foto's die ik al had ontvangen en de foto van Aquesto gemaakt door Sylvana staat in uitgelicht vandaag :D

Anouska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 12:09

Ik zag het! Super leuk!!

Artocreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 15:57

Leuk topic! :D

Story

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 13:13

Iemand toevallig al tijd gehad voor de resterende foto's? :P #durftevragen :D

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 14:27

Story schreef:
Iemand toevallig al tijd gehad voor de resterende foto's? :P #durftevragen :D

Wilde dit ook al gaan vragen.. begin het nu eerlijk gezegd toch wel vervelend te vinden..

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 15:32

Eens, en ik snap dat iedereen t druk heeft, maar sommigen laten eigenlijk uberhaupt niks horen...
Ik heb tot nu toe:
Manou: 1 foto hier in topic, verder nog niets, geen idee hoe het daarmee staat
hamsterfan (sylvana): foto's ontvangen, ook via de mail
alienpower (lianne): 2 foto's in topic, heeft aangegeven wegens drukte pas na 3 juli verder te gaan met alle foto's
faatxhorse (fatima): 1 foto in topic, zou na toetsweek verder gaan (die is volgens mij nu al weekje afgelopen?)
summerly (echte naam?): nog geen foto's van gezien van Dylan
kylalover (vivian): gesproken enkee dagen geleden, had nog betaalde shoots te doen en gaat dan verder met deze
anouska: 1 foto hier in topic, van Dylan zouden nog foto's volgen. Lukt dit nu met bewerken van de kleuren? Nomgaals, als het niet lukt, PB me dan even! Heb zelf photoshop indien nodig ;)
Maybel: foto's ontvangen.
Lara: foto's ontvangen.