Als Shirley dat geen probleem vind, is het toch mooi geregeld zo? Simone; misschien de fotografen even pb-en en verplichten te reageren? Anders zit je straks met een heleboel vraagtekentjes en komen degenen niet..
Misschien is het handig als er dan het meest actuele overzichtje komt met modellen en fotografen (en de planning), dan is er iets om op te reageren, want ik raak nu een beetje het overzicht kwijt.
Er is gevraagd wie in de ochtend en middag greop wil. De starttijd van de ochtengroep is 10 uur verzamelen half 11 beginnen. De middag groep start om 13 uur. Omdat het nog niet duidelijk was wie er wel niet mee zouden gaan.
Dank je, blijkbaar overheen gelezen. Het schema klopt trouwens niet. De laatste groepen rondes beginnen om 11.30 en 14.00, maar er staat ook dat dan het losgooien begint. Dat kan dus niet
Maar daar hoeven de fotografen sowieso niet op te reageren, omdat ze er de hele dag zijn
inkepink
Geplaatst: 07-01-15 15:51
ik begrijp uit het schema dat robbie88 en ik zei de gek niet model hoeven te staan?
Haha, ik ben eerder vrij, dus dat scheelt alweer! Ga er gelijk mee aan de slag!
_l_amanda_l_
Geplaatst: 07-01-15 21:59
Van je zusje moet je het hebben... Ga je lekker Nien? Fijn Simone, een nieuw schema zal de misverstanden wel opklaren ( Mijn goede voornemen voor dit jaar was dat ik géén meetings meer ging organiseren/overnemen/redden, maar moet wel op mn vingers gaan zitten denk ik Al is het hier nog niet nodig haha)
NienSCHaap
Geplaatst: 07-01-15 22:12
jahoor ik wel zus haha Maar dat is een heel goed voornemen wat je hebt genomen maar uh mij moet je wel af en toe nog helpen hoor
Ik heb wel zin in zondag, doe elke dag een dansje...
Ik heb het allemaal onder controle Amanda. En als het net zo gaat als de vorige keer, dan teken ik ervoor (al gaat er meer tijd in zitten dan ik gedacht had )
S_imonee
Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-15 23:01
Hierbij het schema. Mocht er iets niet kloppen, dan hoor ik het graag.
Pfff moet ik zondag de hele dag met Amanda fotograferen
Hahaha wat een zeikerd ben ik ook Ik heb er in ieder geval zin aan, schema ziet er prima uit hoor. Dat is altijd zo, het neemt altijd meer werk en tijd in dan dat je in eerste instantie had gedacht. Ik heb nog niet eerder foto's gemaakt in Ommen
Heb jij ook niet een poosje in het Drenthe topic gezeten?
JewEmm
Geplaatst: 07-01-15 23:19
Kom ik weer aan hoor Is een kwartier/10 minuten voor portretten normaal? 5 minuten langer zou misschien net het verschil kunnen maken. Vind het anders wel een beetje kort.
NienSCHaap
Geplaatst: 07-01-15 23:23
S_imonee schreef:
Haha, oke!
Heb jij ook niet een poosje in het Drenthe topic gezeten?
Haha ja
S_imonee
Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-15 23:24
Nou, de vorige keer hadden we 20 minuten en dat was echt te lang.. 10 á 15 minuten is dan indd beter. Maar het ligt ook aan het paard wat je hebt. Als ze goed meewerken kun je met 5 minuten al klaar zijn als je wilt Ik heb expres 10 minuten gedaan, dan kun je nog een beetje uitlopen. Dat maakt niet zoveel uit.
De vorige keer was het ook zo dat bij de 3e/4e ronde het paard er klaar mee was, vandaar dat ik nu ook een kortere tijd heb. Anders is het ook niet echt leuk voor de fotograaf die dat paard als laatste heeft.