Hier eindelijk een paar van mij (Ja de ketting nog niet weg, maar wilde toch even een voorproefje geven, als die weg moet meld het even) En een nieuw logo aan het uitproberen!
Blingh, ik snap de teleurstelling, maar hoop ook op een beetje begrip, mega druk deze dagen begrijp me niet verkeerd maar ik doe mn best de foto's zsm af te hebben maar ik wil t ook niet afraffelen, wil wel achter mn werk staan.(familiebezoekjes/kerst/heen en weer rennen tussen kerst en oud en nieuw, schoolwerk (tentamens na de vakantie) en ergens tussendoor mn paard nog zien te doen ) en ik werk ze op volgorde af, en helaas in jou geval wad jij de laatste, en daar ben ik nog helemaal niet aan toe gekomen.. excuus daarvoor.
Hoever is de rest eigenlijk?
Netje
Geplaatst: 31-12-14 16:25
Leuke foto's ook weer ! Die eerste van Luca is echt zoals hij is.
Ik wens alle fotografen een geweldig 2015 !
Ik hoop alleen wel dat er nog wat meer foto's gaan verschijnen de komende tijd. Gezien de hoeveelheid fotografen en de foto's die geplaatst zijn, vind ik het een heeel klein beetje tegenvallen (niet de kwaliteit van de foto's hoor). Maar ook wij hebben 2 dagen werk eraan gehad (1 dag wassen en een halve dag ter plekke en van tevoren de rest nog eens wassen en daarna opruimen) en kosten gehad aan deze shoot. Ik snap dat iedereen het druk heeft hoor, maar ook wij hebben er best wel veel tijd in gestoken
Begrijpelijk hoor! Moet toegeven dat het er hier ook niet van kwam, zeker gezien er hier nog een overlijden tussen kwam wat mij behoorlijk bezi hield. Maar mijn foto's kunnen jullie komend weekend (uiterlijk) verwachten.
En een gelukkig nieuwjaar alvast voor iedereen, hopelijk brengt 2015 veel moois
Ik snap heel goed dan men nu graag wat meer foto's wil zien. Zou ik ook willen! Maar het zijn natuurlijk ook wat gekke dagen nu. Als ik voor mezelf spreek ben ik eerst giga druk geweest met Serious Request hier bij ons in de stad en daarna natuurlijk de feestdagen. Ik wil mijn foto's niet afraffelen en doe steeds een beetje zodra ik daar tijd voor vind. Ik verwacht halverwege komende week een aantal modellen af te hebben. Nog heel eventjes geduld!
Mijn foto's van Adorno zijn inmiddels af! Hierbij alvast een paar plaatjes.
De overige foto's van Adorno staan op mijn website en zal ik ook nog even per email toesturen. Nu gauw verder met het volgende model!
Szan
Geplaatst: 03-01-15 16:44
Mooi! Fotogeniek paard is Adorno toch ook.
Ik ben met de laatste foto's aan het stoeien, morgen krijgen alle modellen hun platen toegestuurd
miesie22
Geplaatst: 03-01-15 18:31
Mooie foto's komen er voorbij! Vraagje voor de fotografen: Saar zit een beetje vreemd in haar vacht. Ze is geschoren maar heeft op sommige plekken wat langere haren ertussen. Ik zou haar nog kunnen scheren, maar dan moet dat zo snel mogelijk ivm strepen. Wat vinden jullie? (Ik kan eventueel morgen een foto maken alleen kan ik haar dan pas vrijdag aanstaande scheren (denk ik).
Mijn foto's komen er zsm aan, zal dan ook wel alles plaatsen als het af is, een flinke tegengevaller gehad met schoolwerk en een niet werkende computer, maar die is nu gemaakt en morgen dus nog even aan school, kan ik daarna vol aan de slag met de overige foto's. er gaat toch in deze foto's net wat meer tijd zitten merkte ik al
Nou zeg dat wel! Alleen al het bepalen van welke foto's überhaupt geschikt waren vond ik dit keer al lastig. Ik heb nu ook meer gespeeld met de (na)bewerking.
Marcato
Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-15 23:18
Toch nog gelukt voor vandaag, de foto's van Rogan zijn ook af. De rest staat op de site. Mijn mailtjes zullen binnen een paar dagen verstuurd worden naar iedereen.