verography schreef:Ik zoek even een geschokte smiley, maar die kan ik niet vinden. Ik ben toevallig door een klant erop gewezen dat ik zondag een fotomeeting heb lopen. Ik ben totaal in de veronderstelling geweest alles in augustus afgezegd te hebben (begin juli mi gedaan) ivm drukte rondom verhuizing. Blijk ik wel dit topic ontvolgd te hebben, maar ik kan mijn afmelding niet vinden.
Bij deze ga ik dan ook even door het stof. 1000 maal mijn excuses, ik had gedacht netjes op tijd afgezegd te hebben, blijkt het nooit doorgekomen te zijn. Maar ik kan dus niet aankomend weekend. Normaal zou ik in zo'n topic heel actief aanwezig zijn, maar dat ben ik ook niet geweest.
Ik hoop dat er nog voldoende reserve fotografes zijn die wel blij worden van dit bericht. Ik wens jullie allen prachtig weer toe en een geweldige ervaring.
Ik verheugde me er zo op om foto's van jou te krijgen. Helaas, volgende keer beter. Qua reserve fotografen, ik denk dat we niet genoeg hebben. We hebben al moeite gedaan om andere te zoeken, maar ik weet niet hoe de zaken er nu voor staan. DShot weet dit wel, hopelijk vinden we nog iemand.