FM Paarden Rockanje duin en strand -24 augustus

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 15:56

verography schreef:
Ik zoek even een geschokte smiley, maar die kan ik niet vinden. Ik ben toevallig door een klant erop gewezen dat ik zondag een fotomeeting heb lopen. Ik ben totaal in de veronderstelling geweest alles in augustus afgezegd te hebben (begin juli mi gedaan) ivm drukte rondom verhuizing. Blijk ik wel dit topic ontvolgd te hebben, maar ik kan mijn afmelding niet vinden.

Bij deze ga ik dan ook even door het stof. 1000 maal mijn excuses, ik had gedacht netjes op tijd afgezegd te hebben, blijkt het nooit doorgekomen te zijn. Maar ik kan dus niet aankomend weekend. Normaal zou ik in zo'n topic heel actief aanwezig zijn, maar dat ben ik ook niet geweest.

Ik hoop dat er nog voldoende reserve fotografes zijn die wel blij worden van dit bericht. Ik wens jullie allen prachtig weer toe en een geweldige ervaring.

Ik verheugde me er zo op om foto's van jou te krijgen. Helaas, volgende keer beter. Qua reserve fotografen, ik denk dat we niet genoeg hebben. We hebben al moeite gedaan om andere te zoeken, maar ik weet niet hoe de zaken er nu voor staan. DShot weet dit wel, hopelijk vinden we nog iemand.

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 16:16

Heimdallr schreef:
verography schreef:
Ik zoek even een geschokte smiley, maar die kan ik niet vinden. Ik ben toevallig door een klant erop gewezen dat ik zondag een fotomeeting heb lopen. Ik ben totaal in de veronderstelling geweest alles in augustus afgezegd te hebben (begin juli mi gedaan) ivm drukte rondom verhuizing. Blijk ik wel dit topic ontvolgd te hebben, maar ik kan mijn afmelding niet vinden.

Bij deze ga ik dan ook even door het stof. 1000 maal mijn excuses, ik had gedacht netjes op tijd afgezegd te hebben, blijkt het nooit doorgekomen te zijn. Maar ik kan dus niet aankomend weekend. Normaal zou ik in zo'n topic heel actief aanwezig zijn, maar dat ben ik ook niet geweest.

Ik hoop dat er nog voldoende reserve fotografes zijn die wel blij worden van dit bericht. Ik wens jullie allen prachtig weer toe en een geweldige ervaring.

Ik verheugde me er zo op om foto's van jou te krijgen. Helaas, volgende keer beter. Qua reserve fotografen, ik denk dat we niet genoeg hebben. We hebben al moeite gedaan om andere te zoeken, maar ik weet niet hoe de zaken er nu voor staan. DShot weet dit wel, hopelijk vinden we nog iemand.

We hebben op dit moment niemand.. dat betekend dat we er maar 5/6 fotografen hebben...
Ik hoor namelijk van Yinthee namelijk ook helemaal niks, dus of die ook komt i dont know !

Ik vind het maar een beetje raar elke keer.. Ook een model die zou komen, blijft ineens op vakantie te zijn. Heeft hier nooit zich afgemeld..

coldsummers

Re: FM Paarden Rockanje duin en strand -24 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 16:18

Jeetje, wat een ramp haha.
Ik en Kayleygh doen niet aan rijfoto's. Ik wil wel wat stand foto's met mij erop, maar echt rijden lukt niet bij mij in verband met mijn rug.

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-14 16:20

Poeh wel jammer. Als de groep kleiner wordt is het zinloos om twee groepen te maken. Wanneer er meer afvallers zijn dan in modellen. Hoop echt niet dat er nog forografen afvallen.
mss eff fotografenoproepje plaatsen op bokt

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-14 16:22

Rijfotos zijn meestal ook voor de vrijwilligers na de portret en stand.
Gezien de 15 min wissel. Anders kost dat zowieso veel tijd om af te zadelen voor portret en opzadelen voor rijfotos. Vandaar dit meestal als laatst gebeurt ook ivm het zweten en de vacht vd paarden

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 16:24

Jess_vH schreef:
Rijfotos zijn meestal ook voor de vrijwilligers na de portret en stand.
Gezien de 15 min wissel. Anders kost dat zowieso veel tijd om af te zadelen voor portret en opzadelen voor rijfotos. Vandaar dit meestal als laatst gebeurt ook ivm het zweten en de vacht vd paarden

Helemaal top! Ik kijk zondag nog even of het rijden wat wordt. Je rijdt sowieso in de duinen om naar het strand te komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 16:25

Tja, vergeten is menselijk.. Niet leuk, maar t gebeurt ;) wees blij dat t iig nog gezegd wordt, weet je hoeveel mensen er gewoon niet op komen dagen? Zijn er een hoop hoor! ;)

Ik ben al onderweg naar t eiland, we bivakkeren voor de gelegenheid bij mn schoonouders, maar hoop wel dat t droog wordt en blijft.. Wat een zeikbui zeg...

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-14 16:27

Ze heven zondag iig beter weer op dan nu.
Maar zeker weten doe je het nooit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 16:27

Nee precies, deze kwam ook out of the blue haha

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 16:30

Jess_vH schreef:
Poeh wel jammer. Als de groep kleiner wordt is het zinloos om twee groepen te maken. Wanneer er meer afvallers zijn dan in modellen. Hoop echt niet dat er nog forografen afvallen.
mss eff fotografenoproepje plaatsen op bokt

Nou de modellen zijn top _/-\o_
Maar de fotografen niet, normaal is het altijd andersoms :')

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 16:53

Het spijt me echt heel erg. Dit is ook echt nieta voor mij. Had nog in deze maand 2 andere meetings lopen die ik netjes begin juli heb afgemeld. Was zelfs geschokt dat iemand mij erop wees. Spijt me dus zeer.

roxyolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 17:24

Ik en IrisVal willen wel graag ook rij fotos!

Ik heb nog geen fotos met stang en trens vandaar! Hoop dat het ook lukt met mijn rug want heb gister een aardige klap gemaakt tijdena de cross training!

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 17:43

Top roxy
Maar veiligheid staat boven op he!

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 18:16

Oeh Rox kijk je uit? :)
Ik wil jullie wel graag weer op de foto zetten hoor! Haha, Ziezo is zo knap en fotogeniek :D

roxyolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 18:38

SharonPlugge schreef:
Oeh Rox kijk je uit? :)
Ik wil jullie wel graag weer op de foto zetten hoor! Haha, Ziezo is zo knap en fotogeniek :D

Ja ik doe me best! Maar heb niks gebroken ze hebben fotos van me rug en bekken gemaakt en alles is goed! Zware pijnstillers gekregen dus het moet goed komen!

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 18:42

Gelukkig maar!

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 20:22

Ik heb er zin in!! Hoop zo dat het een beetje mooi weer is!! Is er nou nog een fotograaf nodig?

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 20:24

kellaxy schreef:
Ik heb er zin in!! Hoop zo dat het een beetje mooi weer is!! Is er nou nog een fotograaf nodig?

Ja eigenlijk nog wel.

Van Yinthe heb ik niks gehoord en Verography was zich vergeten af te melden..
Dus als Yinthe niet komt, betekendt het dat er 1 groepje gesplits moet worden..
Ik zit nu alleen op de verkeerde laptop om het schema te veranderen..
Maar is denk ook niet nodig haha

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 20:25

Afbeelding

Rowenaduke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 21:02

Ik wil graag ook rijfoto's als het mogelijk is :)
Dit is teven de eerste foto meeting waar ik aan meedoe, weet dus niet precies hoe alles in zn werk gaat.

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 22:21

Dat merk je vanzelf :) :j

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 23:01

Als ik even voor yinthee mag spreken. Ze is op kamp dus daarom dat se niet reageert

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 23:05

Lootje1991 schreef:
Als ik even voor yinthee mag spreken. Ze is op kamp dus daarom dat se niet reageert

Ze reageert nooit!
Fijn, dan ga in nog fotografen zoeken!

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 23:08

Uhm misschien komt ze morgen terug en komt ze zondag wel gewoon?

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 23:15

Ik zie dat ze zich heeft afgemeld..
Dat heb ik dan denk nooit gezien -O-