fotomeeting utrechtse heuvelrug

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Emita

Re: fotomeeting utrechtse heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:22

Ik sta ook nog niet op dat nieuwe rooster, maar ik neem aan dat ik op dat streepje komt te staan in de middaggroep :D

Metellica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:44

Darkadia: ik kan je ophalen vanaf 3bergen of Maarn.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 15:00

Metellica schreef:

Jij bent ook fotograaf he, zou wel meest ideaal zijn ivm heen en terug mee kunnen rijden dan ;) Driebergen-Zeist is voor mij dichterbij dan ;) Moet wel vanaf Utrecht met n snelbus(NS) omdat er werkzaamheden zijn...

Ingvild

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 15:46

Darkadia, je kan eventueel ook met mij meerijden vanaf Alphen aan den Rijn.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 16:39

TS, jij had ook prikpaaltjes toch? Aangezien ik ze dan nog van stal moet ophalen en we niet eens zeker weten of ze wel geschikt zijn... En ik denk dat ik ook pas 's middags kom dus dan is het natuurlijk niet zo handig als ik de persoon met de paaltjes ben

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 16:58

Richard ik vind het prima om te wachten hoor.

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 16:59

Ik doe morgen geen jurkje aan. Ik vind het toch te lastig (ivm beetje eigenwijs paard, geen passende schoenen, omkleden etc.).
ik heb wel een mooie nieuwe rijbroek met een blauw streepje dat bij het halster past ;) verder doe ik een topje er op aan. Kleur moet ik nog even kijken. Paard komt met touwhalster, bijpassende rouwteugels en western zadel. Morgenochtend was ik hem en komen we rijdend naar de zandverstuiving. We komen wat eerder zodat hij kan opdrogen mocht hij (met dit warme weer waarschijnlijk) gezweet hebben.

Metellica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 18:01

darkadia schreef:
Metellica schreef:

Jij bent ook fotograaf he, zou wel meest ideaal zijn ivm heen en terug mee kunnen rijden dan ;) Driebergen-Zeist is voor mij dichterbij dan ;) Moet wel vanaf Utrecht met n snelbus(NS) omdat er werkzaamheden zijn...

Laat maar even weten :-). Ik moet alleen misschien nog na de shoot even langs stal maar dat weet ik nog niet zeker. Maar dat hoor ik nog :-)

Kleding klinkt prima hoor Em_ :j

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 18:47

Heeft kimmykorba niet afgemeld? Haar FB zegt dat ze heel wat anders (wil) gaan doen namelijk.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 18:51

Oh dat is raar... Ik zie dat ze ook maar één keer in dit topic heeft gepost dat ze wel als fotograaf meewilde, verder heeft ze ook überhaupt niks meer laten horen. Dus dan misschien we (nog) een fotograaf?

Sophie_Elsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-14 19:00

Een beetje raar.. ze heeft zich nooit afgemeld..
ik krijg net een pb binnen van een fotograaf die vanavond laat weten of ze meekan, maar alsnog missen we er dan 2 volgens mij en dan 1 model minder.
willen de fotografen dat die plek word opgevuld of is in de middag 3 modellen genoeg?
Het definitieve schema komt vanavond wanneer ik meer weet over de fotografen

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 19:05

Ik denk dat ze dan nooit meer heeft gekeken..
Wat mij betreft is 3 in de middag genoeg, we zijn ook met minder fotografen en het wordt hartstikke warm :)

Metellica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 19:06

Ik vind alleen werken geen probleem, en ik kan nog altijd Missy meenemen als model eventueel. Als we er s'middags drie hebben vind ik het ook prima hoor.

Sophie_Elsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-14 19:20

Super, dan ga ik zo het schema invullen en zet ik hem erop

Metellica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 19:22

Missy kan alleen niet los. Iets met Shetlander gedrag :+

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 19:52

Misschien trouwens ook handig om jouw nummer aan iedereen door te geven, TS? Voor als iemand het niet kan vinden of wat later is. En ben jij er in de middag ook nog bij als organisatie?

Sophie_Elsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-14 20:00

Ik hoor net dat het voor mij in de middag niet gaat lukken.. maar ik geef alle fotografen een uitgeprint exemplaar van de planning dus dat lijkt me verder geen probleem :)

Mijn nummer is 0610366317

Sophie_Elsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-14 20:01

Oh en chouchou ik ging ervan uit dat jij de paaltjes zou meenemen dus heb niks meer geregeld.
zou je daar alsnog voor kunnen zorgen?

Metellica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 20:04

Ik heb ook nog paaltjes. Staan nog wel op stal, maar kan ze nog wel even mee oppikken.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 20:06

Top! Weten de andere modellen van 's middags zeker waar ze moeten zijn? Of moet daar ook een aanspreekpunt voor beschikbaar worden gesteld? Daar wil ik me ook best voor beschikbaar stellen :)

Super als jij nog paaltjes kan regelen Metellica. Bij mij liggen ze ook op stal, maar daar kom ik niet meer langs voor morgenochtend en ik kom ook alleen 's middags naar de meeting, dus is sowieso niet zo handig als ik daar de persoon voor moet zijn :)

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 20:10

Model minder lijkt me geen ramp voor de middag gezien er ook model weg gevallen is.

@Ingvild Ow dat zou wel fijner zijn, is iets beter bereikbaar vanaf mij, ik stuur je even een PB!!
@Metellica Dan hoef ik dus niet met jou mee te rijden, wel super lief dat er zoveel mensen zijn die wel een lift willen geven! :)
@_Em Broek is ook prima hoor, maar op zich kan iemand best even je paard vasthouden tijdens het omkleden, geen probleem :)

Wel beetje suf dat de organisator er in de middag niet bij is zelf...Wel handig om dan even iemand aan te wijzen/te hebben die dan 'leiding' neemt, mocht er wat mis gaan.

Ik hoop wel op paaltjes, was juist blij dat ik eindelijk ook eens losgooi foto's kon maken op locatie...

Metellica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 20:18

Ik duik morgen nog even snel de stal in, en ik meen te weten dat daar nog paaltjes staan. Zelfs hoge als ik me niet vergis.

Draad is er wel toch ?

Als chouchou er morgen middag is, is het mss handig als ze wilt "organiseren"

Mijn bijrijdster komt dan Missy lopend naar de locatie. Niet via de Utrechtse baan maar richting de zandvlakte door het bos. Is wat minder lang wandelen.

Het was goed als Missy kwam toch? Of las ik het verkeerd

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 20:29

Ik wil die taak best op me nemen voor de middaggroep :) Ik heb geen paard of camera om vast te houden, dus dat kan ik best doen.

Nog een ander vraagje, heeft er iemand aan water gedacht!? Ik wil best een speciekuip en wat flessen water meenemen, maar dat kan ik dus ook alleen de middaggroep aanbieden. Drinken voor de modellen en fotografen had de TS geregeld toch?

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 22:00

M'n instructrice wil misschien wel komen in de middag (als ze alles kan regelen) die rijd Z met der paard en kan echt heel gaaf lopen. Als de fotograven het zien zitten kan ik der n berichtje sturen.

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 22:08

Chouchou schreef:
Ik wil die taak best op me nemen voor de middaggroep :) Ik heb geen paard of camera om vast te houden, dus dat kan ik best doen.

Nog een ander vraagje, heeft er iemand aan water gedacht!? Ik wil best een speciekuip en wat flessen water meenemen, maar dat kan ik dus ook alleen de middaggroep aanbieden. Drinken voor de modellen en fotografen had de TS geregeld toch?

Kun je mij dan nog wel groomen? Hihi :P