Even iets heel anders, aangezien we hier toch in een 'fries' topic zitten.... Ik ben (wegens tijdgebrek) op zoek naar een serieuze bijrijder voor mijn 3 jarige merrie (1,66m). Iemand die ervaring heeft met jonge paarden en het leuk vind om te helpen zo'n jong paard op te leiden. Als het klikt is er veel mogelijk (les, wedstrijden etc). We hebben een paddock aan huis die gebruikt wordt als bak (32m x 22m), grootste deel van het jaar goed te rijden (is gedraineerd, maar afgelopen winter is het zo lang nat geweest dat hij toch even te nat was). Als jullie iemand weten? Minimaal 16 jaar (liefst 18+) en ervaring met jonge paarden.
Cheese
Geplaatst: 06-07-14 10:11
Je moet mij een PB sturen met je e-mailadres Donja dan kan ik je toevoegen.
Edit: Ik had er 9.45 bij gezet omdat dat de tijd was voor de ochtend groep. Als je goed leest staat er ook, ochtend en middag in 2 groepen.
Hoi allemaal! Ik hoop dat we met de hele ploeg weer een nieuwe datum kunnen plannen voor deze fotomeeting! Inmiddels heb ik de groepsapp verlaten. Mocht het weer nodig zijn dan kunnen jullie mij altijd weer toevoegen!
Er moeten nog 4 hem invullen. Dan zit ik in totaal op 13 mensen. Mis ik er dus nog 3? Wie o wie zijn dit? (Jolanda weet jij het?) Ik heb: Christina75, ClaudiaDer, Jildau, Froukje_J, Larissajulia, Kimerley 23, Ketly, Thirzanaomi, Jolliej, Kabayo, Donja en Furbie nu toegevoegd. En ikzelf natuurlijk maar mijn voorkeur staat er niet tussen.
Tot nu toe lijkt zaterdag 23 augustus, zondag 24 augustus en zondag 31 augustus dat de meesten kunnen. Zaterdag 2 augustus is ook een optie maar officieel moet ik werken dus dan zou ik vrij moeten vragen als dat nog kan. 31 augustus kunnen de meesten (tot nu toe)