Wat een prachtige foto's komen er weer voorbij! Donderdag ben ik vrij en kan ik weer met de foto's bezig. Toetsweek volgende week valt ook ontzettend mee, dus hoop ze sneller af te hebben dan de eerste verwachting was.
Zo grappig om te zien dat iedere fotograaf een ander kiekje heeft gezien en weten te maken (met bewerken evt.). Erg leerzaam voor mij, om terug te zien.
Ik heb ook de foto's van Christina binnen! Ze zijn super mooi! Heel erg bedankt!
Fenny
Geplaatst: 18-06-14 17:52
RianneH schreef:
Enneuh, zou augustus een mooie periode zijn voor weer en fotomeeting? :
Ja hoor! Een vriendin van mij wil ook heel graag
christina75
Geplaatst: 18-06-14 18:23
EngeltjeS schreef:
Zo grappig om te zien dat iedere fotograaf een ander kiekje heeft gezien en weten te maken (met bewerken evt.). Erg leerzaam voor mij, om terug te zien.
Vind ik ook Devica! Erg leuk om het werk van de andere fotografen te zien en je bent zeker nooit uitgeleerd wat fotografie betreft. Erg inspirerend!
@Rianne en @Janet: bedankt voor de complimenten
maaikemuis
Geplaatst: 18-06-14 18:59
Ik ben voor de grap even in het midden begonnen. Hier mijn foto's van Jada.
Wauw! Super gaaf! Ik ben heel benieuwt naar al King's foto's. Ik zag op Facebook ook al een aantal leuke voorbij komen. Vandaag zag ik die van Froukje! Die waren super!
Nogmaals iedereen bedankt voor de aanwezigheid en de gezelligheid Zonder jullie was het nooit gelukt natuurlijk! Maar, gezien ik eraan zit te denken om nog eens een meeting te organiseren mogen er tips en hints altijd worden doorgestuurd. In elk geval is de parkeerplaats een puntje Heb nog last van mijn benen door de kilometers die ik afgelegd heb
christina75
Geplaatst: 18-06-14 21:14
@Maaike: Mooie foto's van Jada! Erg sfeervol!
Ik ga morgen verder met de foto's van Stanley. Alvast een voorproefje