Yeah. Batterij in de lader, wekker gezet en nu een dutje doen. Hoop morgen nog even naar de action te kunnen voor wat toeters en afleidingsmateriaal (lukt vast met de wk dingen)
Ik ben nu eerst aan het werk tot 3! Daarna snel naar stal en wassen maar!! Ik heb een heel zakje balonnen mee, ook als afleiding! Ik zal straks ook nog even babydoekjes halen voor de laatste vlekjes!! Ik heb er zin in!
Voor de modellen is het misschien leuk als jullie ( mocht je het hebben) een jurk ofzo aan doen? Is wel leuk bij de portret foto's en eventueel de rijfoto's
tipje voor de jurken houd alles zo naturel mogelijk geen leggingen eronder of rijlaarzen of schoenen. ook met zadel eronder en dan erop zitten is minder mooi dan zonder ! ben benieuwd naar de resultaten vanavond
Ik heb een hele gave kobaltblauwe baljurk! Hij is strapless met een strak lijfje en dan wijduitlopend met allemaal "roezels" eraan, allemaal laagjes stof zeg maar haha . Zal ik die meenemen? Nog voorkeuren voor m'n haar dan erbij? Ik kan daarmee niet op hem zitten, maar ernaast is ook goed toch?
Verder ga ik me wel warm aankleden, voor de zekerheid. Op het strand kan het nog weleens fris zijn met een windje!