Beginnende fotograaf meeting 24 mei

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 21:50

Ik ben alleen bang dat mijn paard niet even 20 volle minuten gaat staan wachten ;)
Is het niet anders moet ze maar gewoon braaf wachten, maar liever niet ;) Ze zal zich echt niet misdragen, maar het is wel een paard van 5 dat zich snel verveeld, voor de eerste keer op zo'n "drukke" meeting en de 2e x ooit in een bos ;)
Dus liever niet, maar zou eigenlijk ook niet weten hoe het anders moet.. Maar dan wordt ook het hele tijdschema veranderd of niet?

Chouchou

Re: Beginnende fotograaf meeting 24 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 22:43

Hier hetzelfde als Franka, weet ook niet hoe Freya zich houdt als ze een tijdje moet wachten in het bos. Maar als het niet anders kan, moet het maar even!

Ik heb ook nog een vraagje, ik kom dus onder het zadel naar de meeting, dus zonder trailer waar ik haar in/aan kan zetten tijdens opzadelen en tussendoor even wachten. Ik dacht er al wel aan om een hooinet van te voren klaar te leggen zodat ze wel daar bij wil blijven op zich, maar dus niks zelf bij me om haar aan vast te zetten en ook niemand bij me die haar steeds vast kan houden. Weet iemand hier iets op? Weet ook niet of er genoeg mensen aanwezig zijn om eventueel even een handje te kunnen helpen, tussendoor met op- en afzadelen vooral dus. Ik denk niet dat ik de losgooifoto's aandurf, dus in die tijd staat ze sowieso stil.

baroeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 22:47

ik breng de eigenaresse mee dus er is sws 1 iemand. en desnoods (niet ideaal) pak je een longeertouw en zet je dr tijdelijk aan een boom... als je zelf in de buurt blijft kan dat wel denk ik. weet niet hoe onrustig ze is.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 23:02

Wij zitten alleen niet in dezelfde groep, Feraya! Wel bedankt voor het meedenken :) Ik herinner me nu wel dat er ook picknicktafels staan, misschien kan ik daar ook nog iets mee.

baroeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 23:05

hahaha owhjah

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 23:32

mijn ouders gaan (volgens mij) beide mee, die kunnen best even een paard vasthouden ;)
of zitten wij ook niet in dezelfde groep?

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 23:56

Zo uit mijn hoofd dacht ik dat wij wel samen zitten ja! Ochtend allebei toch? Een paar extra handen zijn altijd fijn!!

Arcodavella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 08:26

Ik zit ook even mee te denken, hoor ;). Is het niet mogelijk dat je, als je moet even wachten, je gewoon je paard zadelt en even een rondje van twintig minuten door het bos stapt? Ik weet niet of je paard daar relaxter van wordt, maar dan is ie wel bezig!

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 08:53

Jammer trouwens dat ik niet samen met kitlover in de groep zit, ik zou eigenlijk haar western hoofdstel gebruiken (met rijden). Maar 's ochtends is echt te vroeg voor mij, omdat ik paard dan ga wassen en nog naar de locatie moet rijden.
Ik heb zelf alleen een bitloos hoofdstel, hackamore en touwhalster om mee te rijden. Ik neem de hackamore mee (is ook het meest praktisch want daarmee kan ik het paardje het beste onder controle mee houden buiten ;) )

Hier nog mijn western show halster die ik heb gekocht voor de meeting!

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 10:29

nee sorry, ik zit in de middagroep :')

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 10:34

Feraya, jij zou eventueel kunnen wisselen met Suze, dat jij naar de ochtendgroep gaat en Suze naar de middag?
Tijdschema: http://beginnersfotomeeting24mei.weebly ... 512615.jpg

Wachten tussen die portretfoto's is dus niet ideaal... Dan zouden er twee fotografen apart moeten. Handig is om van iedereen te weten die iemand meeneemt om hen te helpen.

baroeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 11:42

Nee kan niet, we gaan sochtends vlechten en klaarmaken, zadel komt vrijdag pas terug, dus we moeten alles fixen tussen vrijdag avond laat en zaterdag middag

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 14:28

En toen voorspelde het weerbericht niet zoveel goeds....

Afbeelding

Maar het is de afgelopen dagen steeds zo veranderd, dat komt hopelijk nog goed!!

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 15:03

Regen voorspeld voor de hele dag... Ze hebben het daar inderdaad wel over, dat het einde van de week minder wordt. Hopelijk schijnt zaterdag gewoon de hele dag de zon :)

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 17:16

Zou ik me ovb nog mogen aanmelden als fotograaf? Moet ik dan een pb sturen met meer info of is dit genoeg? Ik heb niet het hele topic doorgelezen, sorry.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 17:24

Ik denk dat je meer dan welkom bent, faatxhorse! Stuur even een pb'tje naar Knudd (boven jouw reactie), zij organiseert de meeting. En gefeliciteerd met je verjaardag :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:33

ik heb sowieso m'n vader mee, en ik denk m'n moeder ook! in ieder geval zijn beide wel bereid even een pony vast te houden ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 20:32

lees dat iemand van de ochtendgroep naar de middaggroep wilt? Eventueel kan ik denk ik wel wisselen. Wordt vrijdag een korte nacht voor mij, maar mijn beste vriendin viert ook haar verjaardag zaterdag.
Paard komt met losse manen dus die stress heb ik sowieso niet sochtends

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 20:38

Haha als jij naar de ochtendgroep komt, hebben we een mooi setje zo met onze bruinschimmel puppy merries :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 20:39

:D :D
mijn puppy heeft alleen wel leuke witte stippen hahaha

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 10:18

*snapt het allemaal niet meer* :')

ik wil opzich ook wel naar de middaggroep, dan kan ik een vriendin meenemen die eventueel paarden kan vasthouden/ spullen vast kan houden.
waarschijnlijk ben ik er toch wel de hele dag, er zijn mensen die mn zadel en hoofdstel willen lenen.
(em_ en arcodavella).

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 12:15

Dreamer, kan jij dan ruilen met kitlover? Dan zitten kitlover en Em_ bij elkaar en kan Em_ hoofdstel lenen. Acrodevella gaat niet meer mee, die heeft zich afgemeld jammer genoeg.

Dan worden de groepen als volgt:
Ochtendgroep: _Dreamer, Chouchou, EMMAxSAMMY, Estersterbrink1
Middaggroep: baroeg, xbronte, kitlover, Em_

Wie neemt er iemand mee voor extra handen? Dat wil ik graag ook in een overzicht hebben :)

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 12:36

ik sleep een vriendin mee als het goed is, zoizo gaat pa mee en die heeft heul wat ervaring (is DA).
kan wel zijn dat we iets later zijn dan de verzamel tijd, de vriendin (nicole) moet s'ochtends nog werken

baroeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 13:31

Eigenaresse met 2 kinderen, kinderen kunnen wel iets maar paarden vasthouden js maybe niet handig ( 6-8 ofzo)

Emerelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 13:34

Ik neem mijn zus mee, maar die neemt ook zelf een camera mee en schiet hier en daar zelf ook wat foto's.
Dus denk niet dat die veel kan vast houden