Ik ben ook thuis, vond het echt een super gezellige dag Hoop dat ik er wat van gebakken heb, eerste meetingstruggles enzo hahaha, maar moet goedkomen! Ben wel met hoofdpijn thuisgekomen nu.. en zo ook nog werken bleghh..
Beterschap meid met je rug! Heel erg jammer, maar ik ben wel heel blij dat ik Stip er nog goed op heb kunnen zetten!
Hier ook weer thuis. Iedereen heel erg bedankt voor het begrip richting Buster toe. Hij doet dit anders nooit Hij staat nu ook alweer poeslief zijn hooitjes te eten. Ben heel erg benieuwd naar de foto's en Buster is weer een hele ervaring rijker
Oowh nee deed Buster niet zijn best??? Wat heeft tie gedaan???
Tigress
Geplaatst: 02-03-14 18:23
BvanhetB schreef:
Hier ook weer thuis. Iedereen heel erg bedankt voor het begrip richting Buster toe. Hij doet dit anders nooit Hij staat nu ook alweer poeslief zijn hooitjes te eten. Ben heel erg benieuwd naar de foto's en Buster is weer een hele ervaring rijker
Pff.. Buster veranderde in een waar monster.. Haha, nee dat is niet waar hoor. Hij deed voor zijn doen heel erg zijn best.. Maar hij vond het wel wat hoor, al die paarden. Met rijden wilde hij ook alleen maar één kant op . Bij de eerste portretfoto's stilstaan was ook nog een kunst. Op een gegeven moment werd hij rustiger.. En Kirsten van Esther stond tussen al die gekke paarden als een mak lammetje
Oja, Buster ging ook nog rollen
En inderdaad Marinda, heb je met zo'n hengst . De ene dag zit je lekker aan zijn benen te frummelen en de andere dag zit hij met zijn benen bijna aan jou te frummelen
Hahaha ja kirsten was echt de moeder overste van alle paarden stond alsof ze dit dagelijks doet hahaha.. we noemen haar ook niet voor niks de Queen van stal
BvanhetB
Geplaatst: 02-03-14 18:32
Oja en toen we een foto gingen maken van Alvaro, Kirsten en Buster tegelijk schoof Buster zijn vijfde been uit Hij heeft een ander idee van wat mooi is qua poseren dan wij denk ik
Wel fijn hoor Esther, zo'n paard! Vind het ook een mooie Fries om te zien.. Je hebt echt mazzel met haar!
Nou ik moet zeggen dat Randver zich echt top heeft gedragen, behalve dattie af en toe nogal vervelend deed omdat hij Ina in de verte zag, maar soms leverde dat wel een mooi beeld dus ik ben echt ontzettend benieuwd naar de foto's!! Ik ben echt trots op mijn poowns
Super joh . Hoop dat de boswachter er niet heeft gelopen, want Buster heeft ook nog twee bomen omgedrukt Was volgens mij bij de eerste portretfoto's. Geen idee eigenlijk of dat ook op de foto staat
Grappig trouwens, ben als fotograaf al een aantal keer naar meetings geweest en nu ben ik voor het eerst met een model gegaan. Voel nu die spanning voor de foto's wat al die andere modellen ook altijd voelde . Weer een heel andere beleving zo!
Ja joh heb al weinig geduld en dan vooral met dit soort dingen Als ik zelf foto's maak vaan mijn poowns dan zet ik ze thuis gelijk op de comp maarja dat werk nu even niet zo.... Dus nog even geduld hebben