Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Carmenxoxo schreef:Mijn foto's zijn waarschijnlijk niet meer te redden![]()
Heb iig wel portret van lady, chelsey, sam en een paar van dk maar weet niet of die wat zijn , zal ze van de week iig sturen!
Heel erg sorry, vindt het echt klote maar blijkbaar heeft mn sdkaartje het begeven.
Mn stiefvader gaat er zo nog even naar kijken, hopen dat hij wat kan redden.
Niekje51 schreef:Carmenxoxo schreef:Mijn foto's zijn waarschijnlijk niet meer te redden![]()
Heb iig wel portret van lady, chelsey, sam en een paar van dk maar weet niet of die wat zijn , zal ze van de week iig sturen!
Heel erg sorry, vindt het echt klote maar blijkbaar heeft mn sdkaartje het begeven.
Mn stiefvader gaat er zo nog even naar kijken, hopen dat hij wat kan redden.
Dat is balen joh, maar niets aan te doen. Voel je niet schuldig!
(per ongeluk in een PB gestuurd, die heb ik weer gedelete)
ninalovenina schreef:Ik heb ook een mail met foto's en nabestel foto's naar Elaine gestuurd.
Als het goed is heeft iedereen nu een mail met foto's & Nabestelfoto's in een dropbox.
Hoop dat jullie er blij mee zijn.
Nog een mini collage
[ Afbeelding ]
evelien1000 schreef:ninalovenina schreef:Ik heb ook een mail met foto's en nabestel foto's naar Elaine gestuurd.
Als het goed is heeft iedereen nu een mail met foto's & Nabestelfoto's in een dropbox.
Hoop dat jullie er blij mee zijn.
Nog een mini collage
[ Afbeelding ]
Waar maak jij je collages mee? Ik gooi er soms een in elkaar voor fb via een online ding maar de kwaliteit word dan echt super slecht
EmptyWords schreef:dat klopt tinkermuts, 1 sd kaart was kapot en de ander kon pas woensdag wat doen geloof ik?