Ik ken genoeg mensen maar voor hun is de afstand ook allemaal te ver...
Tot nu toe zegt weeronline dat het in de ochtend bewolkt is met een enkele bui en in de middag licht bewolkt...maar dat kan morgen zo weer anders zijn...
Jaa inderdaad niks is zo veranderlijk als t weer hier haha :p ik hou het in de gate t weer maar t is al beter geworsen wnt het was 75 % kans op regen en nu alleen enkele bui dus beter wordt het als nog gewoon zon haha als het maar droog is!
Ik moet evenjes kijken of ik het ga redden, zit met een fikse buikgriep en voel me echt superberoerd wat is het handigst dat ik het vrijdag of dat ik het zaterdag even laat weten hoe ik me voel?
Laat zaterdag maar weten justine heb toch geen reserve fotografen meer haha.
Claire laat vandaag geloof ik weten of ze mee kan dus dan weet ik ook hoeveel modellen we hebben en dan ga ik in overleg beslissen met jullie wat we gaan doen zouden jullie het topic even in de gate kunnen houden!:)
Ik moet mij helaas toch afmelden. Zit midden in een verhuizing en afstuderen, en dat vraagt dit weekend toch veel meer tijd dan ik had verwacht. Omdat ik het al druk had, was ik slechts aangemeld als een helpende hand bij de meeting, dus ik ga er vanuit dat het voor jullie verder geen gevolgen heeft.
Veel plezier, en ik duim voor goed weer!
_Lisaa_
Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-14 17:36
dames! hierbij een mededeling. Ik heb de knoop doorgehakt, ik ga de meeting verplaatsen. Vanwege de weinig modellen die nog kunnen op 11 mei en vooral vanwege de bar slechte weersvoorspellingen.. ik vind het echt onwijs jammer maar liever verplaatsen als met ze alle in de zeik regen staan toch!?
Van het weekend krijgen jullie allemaal een pb met daarin een nieuwe datumprikker voor de nieuwe datum, dit zal in september of oktober worden vanwege dat we het strand niet meer op mogen na 15 mei.
Ik hoop dat jullie t me vergeven en met me eens zijn, iig allemaal bedankt voor jullie medewerking en flexibelheid!
Laatst bijgewerkt door _Lisaa_ op 08-05-14 17:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Het lijkt mij ook niet verstandig het weer ziet er echt niet goed uit , hopelijk kunnen we een andere datum prikken , het ziet er volgende week al weer beter uit
Ik hoef dan niet uitgenodigd te worden voor de nieuwe datum hoor Ik zie te zijner tijd het topic wel tegemoet en beslis dan wel of ik me alsnog wil inschrijven.
Het is voor mij erg ver rijden en het was een speciale paarden meeting dus dan heb ik het er wel voor over. Als er bij de herhaling dus wel echt allemaal speciaal gekleurde paarden of leuke kruisingen komen, kom ik graag maar bij 'standaard' modellen sla ik over...