Ik had eigenlijk vrijdag al willen beginnen met de foto's maar heb dan nu eindelijk tijd gevonden. Alleen werkt Photoshop nu niet meer, maar ga wel even stoeien.
Sorry dat mijn foto's langer in beslag nemen. School loopt even in de soep en omdat ik een versneld traject volg moest ik alles voor de vakantie regelen anders kan ik niet met het 3e jaar beginnen komend blok.
Lotte kan zelf ook in het topic;) dus dat komt goed
NRJ
Geplaatst: 28-04-14 18:47
Een kleine update van mijn kant uit, erg druk gehad de afgelopen weken en nog steeds helaas. Dus het kan nog even duren voordat ik alle foto's klaar heb en hier ga plaatsen (die van Bandito had ik wel al af en heb ik al doorgestuurd).
Complimenten aan alle fotograven, ik zie erg gave foto's voorbij komen!
Hey! omdat we hier zo'n leuke groep fotografen hadden plaats ik dit linkje even hier. Fotografen gezocht voor 11 mei in vogelenzang! Opgeven kan in het topic van de meeting of via pb naar mij! [FM] Paarden fotomeeting omgeving Heemstede mei 2014
Jammer Erna! Hopelijk lukt het inderdaad! Met 1 extra fotograaf zitten we al goed
joey_lover
Geplaatst: 09-05-14 23:08
Sorry dat het zo lang duurt voordat mijn foto's klaar zijn. Heb het de laatste weken erg druk gehad met de studie en heb ook nog wat betaald tekenwerk liggen wat voor gaat. Daarnaast ben ik overgegaan op lightroom, maar moet nog even uitvogelen hoe alles werkt en daar gaat ook aardig wat tijd in zitten (en ik ben al niet zo snel met bewerken )
Maar heb wat foto's van Bandito op de site gezet (KLIK). Hopelijk gaat het mij lukken de rest er ook zo snel mogelijk op te krijgen.