als het goed is hebben we mooi weer, althans het blijft droog..
Valanee
Geplaatst: 04-04-14 10:07
27% kans op regen toch? Is niet veel maar voor de zekerheid wilde ik het toch even checken Zou iemand mij om 10:14 van de bushalte Donkerstraat Teteringen kunnen ophalen? (A)
Ik weet niet of rijfoto s mij gaan lukken. Eigenlijk weet ik het wel die gaan niet lukken. Ik ben gisteren gevallen en heb een grote brand/schaafwond op mijn rug. Pijnlijk dus.
Ik heb een oproepje op facebook gezet maar zo kort dag zal wel niet lukken ben ik bang.. Ik heb m'n bitloze hoofdstel niet binnen gekregen dus dat wordt helaas niet rijden.
Ik heb trouwens geen veren kunnen vinden bij de Xenos en verder ook niet. Wie had er ook al weer veren? Zou je die toch mee willen nemen? Dan zie ik morgen wel hoe ik die tussen de vlechten krijg
Ik had al gezegt dat Mootje niet kon. Maar een kennis van me is fotograaf.
Leonyr
Geplaatst: 04-04-14 19:24
Pff, wat een hoop last-minute afmeldingen zeg! Jammer, maar fijn dat de gaten toch nog opgevuld kunnen worden! Caitlin; Ook bedankt voor al jouw inzet, volgens mij wordt dit een zeer goed georganiseerde meeting.
Overigens is dit de weersverwachting, dat valt dus erg mee...
Jammer van de afmeldingen. Maar we gaan er idd een leuke meeting van maken
Sunny staat schoon op stal en spullen liggen al in de auto. Ik ga Sunny der manen pas vlechten als we er morgen zijn en de veren hebben. Ik ga ipv van vissengraatvlechten wel gewone vlechten maken. Dan ben ik zo klaar
Mensen. Ik vraag jullie om snoepjes mee te nemen. Voor de ideetjes die ik heb moet je met je hand de aandacht van je paard kunnen trekken. En aangezien paarden ALLEES voor snoep doen haha xD ! ik beloof jullie dat het de fotos zeker waard zijn !
Ik neem sowieso gewoon wat van Sunny der voer mee. Normaal gesproken kan ze op commando stil blijven staan en de jambette dus daar heb ik eten voor nodig. Alleen geen idee waar ik het moet laten aangezien ik een jurk aan heb
Anoniem
Geplaatst: 04-04-14 20:36
Uhh ik heb geen paardensnoepjes
Ik heb een grote schaaf/brandwond op mijn rug, ik kan dus niet soepel bewegen