Ik ben ook weer thuis. Leuke ervaring! Goed weer, prima opkomst, mooie paarden, lekker ijs... Ik ben benieuwd naar de resultaten! Alvast nogmaals bedankt voor het lenen van Mercy Blingh, fijn dier!
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 25-05-14 15:58
Gelukkig! Als de kleuren raar zijn moeten jullie even roepen maar ik zit nu met de laptop beneden en ik zit een beetje met het licht (nog steeds geen gordijnen ) dus ik twijfel soms hoe het eruit ziet op het scherm...
Ja dat was ook niet te doen joh met reflectiescherm.. je bleef hem er maar bij pakken, dan was de zon weer weg, dan weer niet en arghh! Vervelend.
Bagheera_206
Geplaatst: 25-05-14 16:19
Ik ben ook weer veilig thuis! Best intensief weekend geweest. Ik importeer vandaag de foto's en probeer de foto's en filmpjes van gisteren uit te werken. Ik hoop zo snel mogelijk aan de foto's van vandaag toe te komen.
Het was een leuke meeting vandaag en heerlijk weer!
Ik ben ook erg verbrand.. toch echt mijn gezicht 2x gesmeerd maar dat is dus knalrood + mijn rechterschouder. En mijn voorkant, maar dat was nog van gisteren
joey_lover
Geplaatst: 25-05-14 16:51
Nou, ik kwam er pas in de trein achter. Heb nu net het gevoel alsof ik van die hele dikke lippen heb Aj, Cynn, dat klinkt ook niet erg fijn!