Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Erna_ schreef:Ik ben ook weer bezig geweest. Ben niet supertevreden: ruis, niet goed op teugels gelet...
NatassJa schreef:Erna_ schreef:Ik ben ook weer bezig geweest. Ben niet supertevreden: ruis, niet goed op teugels gelet...
Zelfde probleem hierOntzettend veel ruis. Heb het er wel redelijk uit kunnen krijgen bij de meeste, maar dan mis ik ook gelijk weer scherpte.
En ik baalde ook (achteraf) van de teugels van de haflinger. Er af shoppen klopt niet echt met stang en trens. Had ze liever over de hals heen gehad.
NatassJa schreef:Ook Rumpleteaser is (bijna) klaar! Morgen nog even een paar foto's bekijken. Kijken of ik er nog wat van kan maken. Zou jullie nog wel eens op de foto willen zetten met een zonnetje.. Of in ieder geval een lichte dag.Zoveel foto's weg moeten gooien. Lastig, met het weer van zondag een donker paard fotograferen. Maar heb nog geprobeerd er wat van te maken
![]()
[ Afbeelding ]
Erna_ schreef:Ik zou jullie allemaal nog wel een keer willen fotograferen op een dag dat het wat lichter en zonniger is. Ik heb er ook zo onwijs veel weg moeten gooien. Echt zonde
Cynthia82 schreef:In de zomer kunnen TiSento en Fiore zeker komen! Die staan dan op de wei op loopafstand.
Als jullie het ermee eens zijn, kan ik dan Dais op de wei laten en dan met Ti en/of Fi komen. Zij stonden veel hoger op de reservelijst dan Daisy