Fotomeeting voor mensen met een handicap.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 20:24

Greek schreef:
http://s1255.photobucket.com/user/xxAnn ... sum%20YODA

En als je op deze link klikt Paulien? :)

Trouwens, volgens mij was het Jacintha, jij had toch nog foto's van de dag zelf? De 'achter de schermen'-foto's? :D

Jaaaa ik zie ze!! Yesss :D thanks!!

Ze zijn echt super mooi, de laatste vind ik echt bijzonder mooi gewoon <3

Hele mooie foto's Hannah <3 wat heb je toch een knappe fjord!

xXxXsasxXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 20:54

hannahaapje schreef:
Oooh de achter de schermen foto's! }>

Gaat Anna een topic maken? Allemaal stemmen zodat we in uitgelicht komen en de meeting onder de aandacht komt? :)

Mijn favoriete foto's :o (ze zijn allemaal mooi, maar deze moet ik speciaal even neerzetten). Moest het verkleinen zodat het bokt-proof is, sorry sascha verder niet bewerkt oid.

Verkleinen etc is geen probleem hoor! Je mag met de foto's doen wat je wilt, alleen deze foto's (die ik had gemaild) niet zonder logo plaatsen. De foto's die je hebt besteld mag je uiteraard wel gewoon zo plaatsen he! :D

Madeira_

Re: Fotomeeting voor mensen met een handicap.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 20:58

Namens mijn mama (ze vroeg of ik het door wilde geven) ook heeeeeeeeeeel erg bedankt voor de foto's! :D

Het betekent voor ons, ook omdat Yoda straks weg moet en wordt getraind als hulp-/geleide-/combi hond. Mijn ouders weten als geen ander hoe fijn het is om een hond dat je kan helpen te krijgen, gezien mij en Diezel, maar wordt toch wel heftig zo'n afscheid.

Dus, deze foto's blijven voor altijd bewaard <3 we willen zelfs 1 gezinsfoto gaan bestellen en groot ophangen in de huiskamer (we zijn alleen niet uit welke hahaha, want ze zijn allemaal zoooo mooi!)

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 21:18

Madeira_ schreef:
Namens mijn mama (ze vroeg of ik het door wilde geven) ook heeeeeeeeeeel erg bedankt voor de foto's! :D

Het betekent voor ons, ook omdat Yoda straks weg moet en wordt getraind als hulp-/geleide-/combi hond. Mijn ouders weten als geen ander hoe fijn het is om een hond dat je kan helpen te krijgen, gezien mij en Diezel, maar wordt toch wel heftig zo'n afscheid.

Dus, deze foto's blijven voor altijd bewaard <3 we willen zelfs 1 gezinsfoto gaan bestellen en groot ophangen in de huiskamer (we zijn alleen niet uit welke hahaha, want ze zijn allemaal zoooo mooi!)

+:)+

xXxXsasxXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 21:47

Madeira_ schreef:

Het lijkt me ook erg moeilijk om dan weer afscheid te nemen van je maatje! Vaak ga je je toch hechten aan een dier ook al weet je dat ze weer weg gaan.
Komt Yoda na zijn 'opleiding' weer terug bij jullie of gaat hij dan naar iemand anders toe?

sonrisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 08:54

klopt ik heb nog achter de schermen foto's daar heb ik nog niks mee gedaan wil eerst alle modellen afhebben. daarna zal ik die ook licht bewerken en plaatsen. het zijn er overigens niet zo veel hoor en ben vergeten van de lunch foto's te nemen. ik las ergens dat anna een topic gaat maken plaats je dan een link in dit topic anders ga ik hem vast missen ben niet zo handig met zoeken enzo.

sonrisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 11:33

de eerste 2 hebben hun foto's op de mail gehad nathalie ik zal kijken of ik die van jou vanavond kan doen.
wil de rest nog hun mail adres pben. dan kan ik jullie ook de foto's toe sturen.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-13 12:28

Ga direct even alle foto's weer bekijken van iedereen!
Ik zal een dezer dagen wel even een topic openen zodat mensen kunnen zien hoe 'n top dag het was!
Bij het vervolg krijgen de modellen die er deze keer bij waren en de fotografen voorrang, maar andere modellen mogen zich ook aan melden (fotografen ook). Maar daar wachten we nog even mee hoor.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-13 12:47

Sascha en Jacintha, onwijs bedankt voor de foto's. :D
Er zitten echt onwijs gave foto's bij! :j

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 15:33

Jazeker :D Eliane van Schaik heeft me ook net mooie toegestuurd via facebook. :)

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 23:17

Zijn er nog fotografen die foto's nog gaan opsturen of is iedereen geweest?

Greek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 23:59

Nee mijn foto's komen nog allemaal! :)

FR_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 08:12

Mijne ook maar ik ga naar frankrijk dus het zou npg wat langer duren maar. ik probeer er npg een paar op te zetten

_Jelske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 10:45

Mijn foto's komen ook nog. Het laat allemaal wat te lang op zich wachten naar mijn zin en daarvoor mijn excuses.... :o

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 10:49

Chakkie17 schreef:
Mijn foto's komen ook nog. Het laat allemaal wat te lang op zich wachten naar mijn zin en daarvoor mijn excuses.... :o

Don't worry. :)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-13 11:26

Leeuk! :) Ben erg benieuwd maar snap wel dat het even tijd kost. :j

Greek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 11:58

Ja ik ben ook sloom, heb het echt ontzettend druk met school -O-
Maar ik hoop dat ik aankomende week een groot deel online heb staan :)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 17:01

xXxXsasxXxX schreef:
Madeira_ schreef:

Het lijkt me ook erg moeilijk om dan weer afscheid te nemen van je maatje! Vaak ga je je toch hechten aan een dier ook al weet je dat ze weer weg gaan.
Komt Yoda na zijn 'opleiding' weer terug bij jullie of gaat hij dan naar iemand anders toe?

Nee, Yoda wordt (denk wij) een hulphond (hij wil alles aangeven enz) en ik heb een geleidehond nodig :) Yoda is ook pas over 2 jaar klaar en wij weten niet of Diez dan al uitgewerkt is (hij is dan 9).

xXxXsasxXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 06:23

Als het goed is heeft iedereen mijn foto's per mail ontvangen he?

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 08:37

Nee ik heb nog niets gezien :-(

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 08:41

Correctie, je stond in mijn spambox . Ik heb je er uitgevist dank je wel voor de foto's!!

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-13 09:24

Ik heb ze inderdaasd ook gehad! Prachtige foto's. :D

judith_irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 09:55

Ik heb ze ook *\o/* *\o/*

Bij mij stonden ze ook in mijn spambox _-:( _-:( Al 4 dagen -:(-

Hele mooie foto's :j :j

sonrisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 09:15

ik heb nog steeds niet van iedereen een e-mail adres gehad per pb zouden de modellen die dat nog niet gedaan hebben nog even willen doen ik hoop dan van het weekend de foto's te kunnen sturen (nu ligt thuis het internet er uit) maar dan ga ik even naar me vriend waar ze wel internet hebben

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-13 09:18

Van jou had ik ze ook al gekregen. :)