super leuke foto. Het gaat nog moeilijk worden welke ik allemaal wil gaan bestellen.
Hanna_94
Geplaatst: 28-10-13 15:26
De eerste 2 modellen ben ik aan het uploaden, de rest volgt de komende dagen Ik heb niet veel touwtjes weggewerkt, indien er foto's op facebook, topics,... worden geplaatst, mag er altijd eerst gevraagd worden of ik deze nog wil wegwerken
Hanna_94
Geplaatst: 28-10-13 18:12
Cuarzo, Eowyn, tianta en Mr. Bloem staan online Van black breezer heb ik geen foto's, en van spinner zijn ze spijtig genoeg allemaal mislukt door verkeerde instellingen. Gelukkig hebben de andere fotografen super mooie foto's
Inmiddels heb ik alle foto's van Spinner, Cuarzo, Tianta, Black Breezer en Mr. Bloem geupload. (fotomeeting site) En ik heb meer foto's toegevoegd van Eowyn
ik vind het prachtige foto's die ik nu al heb gekregen.. ik vind het alleen erg jammer dat we zo lang op die andere fotograven moeten wachten... ik wil toch heel graag foto's bestellen maar dan wil ik ze wel allemaal gezien hebben...
en tuurlijk snap ik ook wel dat sommige fotograven weinig tijd hebben.. ik vind het alleen jammer
Kunnen we helaas niks aan doen Studie voor jeroen en mij ( en de anderen ) Is gewoon heel druk. Ik ben vandaag bezig geweest met een vorige shoot. Dus spoedig zal ik hiermee beginnen