Hoop dat de zon zo nog door breekt. Ziet er hier in Breda nog somber eruit.Ik ga vlug alles spullen bij elkaar verzamelen. Tot zo iedereen!
happyhorse schreef:Hoop dat de zon zo nog door breekt. Ziet er hier in Breda nog somber eruit.Ik ga vlug alles spullen bij elkaar verzamelen. Tot zo iedereen! Tot straks !!
Fading schreef:Je moet vanuit dorst rechts richting surrae, dan zie je hem rechts vanzelf Leonyr!Bedankt voor je snelle antwoord, dan weet ik hem te vinden!
xWouter schreef:Met 21 GB geheugen op zak onderweg naar surae Wat ben jij van plan Ik wacht op Jolijn, die komen me zo halen en dan naar stal, pony wassen!
Fading schreef:xWouter schreef:Met 21 GB geheugen op zak onderweg naar surae Wat ben jij van plan Ik wacht op Jolijn, die komen me zo halen en dan naar stal, pony wassen!Mn vader was bang dat het te weinig was, had al 12 Succes met wassen !
Ik zit in de auto, maar de navigatie deed het eerst niet, dus ik ben omgereden en ietsje later, exuse moi. Ben er denk ik over 10 minuutjes!
mierkuhh schreef:Ik zit in de auto, maar de navigatie deed het eerst niet, dus ik ben omgereden en ietsje later, exuse moi. Ben er denk ik over 10 minuutjes!Zou je misschien naar naar het water kunnen komen?