Goed idee Justine. Natuurlijk niet alles, maar waarvan je zelf al het gevoel hebt dat er nog een fine-tuning overheen zou moeten om het helemaal top te krijgen.
Als jullie verzoekjes hebben voor verbetering, geef even een gil! Leer ik alleen maar van!
heleenxx
Geplaatst: 29-10-13 23:44
Ja zo is die veel mooier, Justine! Probeer die foto waarop ik door het water galoppeer ook eens, als je wil? Volgens mij kan die mooier van kleur en is die ook mooier met een rechte horizon
Zeker! Zit op dit moment alleen met twee deadlines voor mijn studie en een tentamen Neurologie op 11 november, dus iets minder tijd.. Als het goed is krijg ik binnen enkele dagen een nieuwe versie van Lightroom (photoshop) binnen, en zal het wegwerken van touwtjes en stukje sneller verlopen! Ben bijna klaar met Oliver
Dat er een flink gat zit in zowel de diepe als de oppervlakkige buigpees. Hoe groot dat gat is, zien we donderdag.
Succes vandaag
heleenxx
Geplaatst: 31-10-13 14:49
Ik ben helemaal blij! Het blijkt lang niet zo erg te zijn als ik had verwacht! Er zit maar een hele kleine beschadiging bij zijn pees, maar met een grote bloeduitstorting. Die bloeduitstorting zit aan de buitenkant, dus het lijkt heftig maar het valt dus mee! Over 6 weken gaan we weer scannen, maar het ziet er dus uit dat het nog niet gedaan is met rijden!