Extra fotograaf/fotograve kan ik misschien ook nogwel regelen, een vriend van me is bezig met opleiding fotografie, en die vroeg me al oftie eens mee kon als ik een shoot had, hij fotografeerd niet vaak mensen maar wilt t wel vaker proberen. Hier wat voorbeelden van zijn werk; http://www.flickr.com/photos/74679155@N06/
Beste Mandy, Hier kan ik inderdaad voor ingehuurd worden. Wilde jullie dit op locatie laten doen in Rockanje? Of aan huis, soja welke woonplaats? Om hoeveel meiden gaat het precies, en wilde jullie 1 look of meerdere? Ik hoor het graag van je zodat ik een prijsopgave kan maken. Alvast bedankt.--Met vriendelijke groetenJoyce....
Pfffff heb me vannacht toch een droom gehad over zondag Alsof ik nog niet zenuwachtig genoeg ben haha Was echt chaos gewoon, en in totaal zijn er denk ik twee foto's gemaakt
Ik vind het er goed uit zien, maar ben wel benieuwd naar de prijs. Heb geen zin om dadelijk 30 euro p.p te moeten betalen. De make-up van jullie zag er de vorige keer ook top uit!