Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flicka12 schreef:Goedzo Judith !je doet het super, nu is het tenminste duidelijk hoe en wat
Ik hoop dat ik me morgen beter voel, anders moet ik me echt afmelden, want om nou de hele dag op een meeting te gaan rondlopen met m'n zieke hoofd lijkt me niet zo'n slim plan. Heb ook nog m'n enkel gekneusd dus mag ook niet heel veel lopenoch wat voel ik me een kneus
Joltsje schreef:ik zal even kijken. donderdag geweest.. toen was die man niet thuis.
hoop vandaag nog ff naar het paardje te komen.
als het lukt kan het voor beide groepen.. mijn planning is als volgt
- paaltjes en draad halen.
- paaltjes en draad brengen
- even kijken
- paard poetsen (staart en benen wassen denk ik, ze was van de week superschoon)
- met paard naar oenkerk wandelen
- prachtige foto´s laten maken.
@ilsexx ik weet dat jij uit dokkum komt
ga je in de auto? zou jij de paaltjes dan eventueel terug willen brengen?
paardjes staan aan de route (rode boerderij tegenover de zandbulten. aan de grote weg).
edit: ik heb dus netjes naar je whatsapp bericht geluisterdjudith. en op bokt gekeken haha
Joltsje schreef:@ilsexx ik weet dat jij uit dokkum komt
ga je in de auto? zou jij de paaltjes dan eventueel terug willen brengen?
paardjes staan aan de route (rode boerderij tegenover de zandbulten. aan de grote weg).
Likemaaike schreef:Belangrijk! Informatie tot nu toe over de fotomeeting, van morgen.
Vanavond zal ik bekend maken in het topic of de fotomeeting morgen doorgaat. Verder wil ik graag van de modellen weten, of zij definitief komen als het morgen doorgaat (graag even een x achter je naam zetten als je definitief komt):
1.ikkebenmar x als ik naar de middag kan
2.Joltsje
3.UMayDream
4.Empress x
5.Monster_tos
6.stalQuoVadis
7.0nynke
8._Lobke_
.
ikkebenmar schreef:Likemaaike schreef:Belangrijk! Informatie tot nu toe over de fotomeeting, van morgen.
Vanavond zal ik bekend maken in het topic of de fotomeeting morgen doorgaat. Verder wil ik graag van de modellen weten, of zij definitief komen als het morgen doorgaat (graag even een x achter je naam zetten als je definitief komt):
2.Joltsje
3.UMayDream
4.Empress x
5.Monster_tos
6.stalQuoVadis
7.0nynke
8._Lobke_
.
Ik weet niet of ik m'n paard heel schoon krijg, aangezien dit niet echt weer is om te gaan wassen. En zijn sokken direct weer vies worden door de modder.... Misschien wat extra photoshoppen?
Ik zal zien wat ik kan doen.
ikkebenmar schreef:Likemaaike schreef:Belangrijk! Informatie tot nu toe over de fotomeeting, van morgen.
2.Joltsje
3.UMayDream
4.Empress x
5.Monster_tos
6.stalQuoVadis x
7.0nynke
8._Lobke_
.
Ik weet niet of ik m'n paard heel schoon krijg, aangezien dit niet echt weer is om te gaan wassen. En zijn sokken direct weer vies worden door de modder.... Misschien wat extra photoshoppen?
Ik zal zien wat ik kan doen.
Likemaaike schreef:Belangrijk! Informatie tot nu toe over de fotomeeting, van morgen.
2.Joltsje x
3.UMayDream
4.Empress x
5.Monster_tos
6.stalQuoVadis x
7.0nynke
8._Lobke_
Joltsje schreef:Likemaaike schreef:Belangrijk! Informatie tot nu toe over de fotomeeting, van morgen.
2.Joltsje x
3.UMayDream
4.Empress x
5.Monster_tos x
6.stalQuoVadis x
7.0nynke
8._Lobke_