Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
RdLFoto schreef:Leuke foto's!
Leuk Sanne ! Ben benieuwd !&& Gefeliciteeeeeerd.
luwaniej1 schreef:gefeliciteerd Sanne das goed nieuws!
ik ga zo afsluiten en mijn bedje in.. morgen aan Orion beginnen.. die zij morgen of overmorgen avond klaar.. truste lady's!
Selente schreef:Rachelle, nee ik ben een Nikon gebruiker!![]()
Ik wil ook een nieuw body en weet toevallig al welke... Nu het geld nog.![]()
Maar ik geloof dat Canon veel meer keuze heeft in body's van ongeveer dezelfde kwaliteit terwijl Nikon volgens mij een beperkter aanbod heeft qua body's... Maar daar weet je wel erg duidelijk wat je dan meer of minder hebt. De prijzen liggen ook wel wat meer uit elkaar.
Overigens hier is Orion. Ik heb geen idee of jullie het ook kunnen zien. Laat me dat maar even weten. Want ik sta ingelogd... Dus geen idee of je daar ingelogd voor moet zijn om het te zien!
http://sta.sh/2j4ifq9m26f?edit=1
edit;
Ik weet overigens ook niet wat je ervoor uit wil geven e.d. en wat je eventueel wilt hebben?
Ik wil ook nog een lichtsterke telelens en een 50 mm lens... Dus ik kan voorlopig wel even doorsparen.. -_-
RdLFoto schreef:Niet al te veel, de 7D is een gave maar al snel boven de 1000,-
Moet ook nog sparen hoor! Maar dan wil ik wel een doel voor ogen hebben. C:
Dusja, dat word zoeken!
Fenneeee schreef:http://fenneleijendekkerfotografie.weeb ... -baby.html
shiva en baby staan erop !
ga morgen solvy doen ga nu slapen morgen weer een lange dag school.
luwaniej1 schreef:ja bizar he continu bagger weer.. en precies op de meeting was het weer goed..
ik ga vanaaf verder met orion das de laatste..
ben nu aan het werk tot 5.. en vanavond ook nog lesgeven en paardje doen, die heb ik gister van ellende maar van de wei getrokken.. baggerbende
Solvy schreef:een dikke pluim voor alle fotograven
![]()
Wat een geweldige foto's van iedereen, is nog nagenieten van een heerlijke dag!! (zeker als je het weer van nu bekijkt
)
Zelfde als Denise wacht ik ook tot alles compleet is voor dat ik een keuze maak in het nabestellen, al staan er wel al wat favorieten op mijn lijstje