Fotomeeting Heerjansdam 19 mei

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Elodie1

Re: Fotomeeting Heerjansdam 19 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 23:11

gefeliciteerd Sanne das goed nieuws!

ik ga zo afsluiten en mijn bedje in.. morgen aan Orion beginnen.. die zij morgen of overmorgen avond klaar.. truste lady's!

Selente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 23:16

RdLFoto schreef:
Leuke foto's!

Leuk Sanne ! Ben benieuwd ! :D && Gefeliciteeeeeerd. *\o/*

Bedanktttt! :):)
Ja, ik ben zelf ook benieuwd... :') Heb al wel een ontwerp maar moet nog even kijken of het gaat lukken om het te ontwerpen.. Ach, misschien moet ik inderdaad het grafische maar als hobby houden.. Hoe langer ik erover na denkt hoe minder behoefte ik aan zo'n opleiding heb. Eerst maar eens een nieuw body, dan ga ik ook wel een leuke actie maken voor een gratis shoot. Ik durf het met m'n huidige body namelijk echt niet aan. :\

Selente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 23:17

luwaniej1 schreef:
gefeliciteerd Sanne das goed nieuws!

ik ga zo afsluiten en mijn bedje in.. morgen aan Orion beginnen.. die zij morgen of overmorgen avond klaar.. truste lady's!

Haha, jij ook bedankt natuurlijk! Ik ga ook slapen... moet morgen om 10;00 weer in de winkel staan voor een sollicitatiegesprek... Ofja, ik geloof dat het meer is voor de indeling van uren en de gang van zaken... Krijg namelijk al allemaal mailtjes van m'n 'werk' hoe het gaat met de uren invullen... :')

Selente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 18:15

Ik heb Orion af! Tenminste... Als ik geen map over het hoofd heb gezien haha... Lastig twee camera's...
Maar ik upload ze als ik bij papa ben. Heb ze in de auto even na zitten bewerken. :')

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 18:42

Ik ga over een half uurtje beginnen

Rachelle_DL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 21:16

Sanne, ben jij een Canon gebruiker? Ben namelijk ook opzoek naar een nieuwe body, maar ik weet het écht niet..

Selente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 21:46

Rachelle, nee ik ben een Nikon gebruiker! :+
Ik wil ook een nieuw body en weet toevallig al welke... Nu het geld nog. :')
Maar ik geloof dat Canon veel meer keuze heeft in body's van ongeveer dezelfde kwaliteit terwijl Nikon volgens mij een beperkter aanbod heeft qua body's... Maar daar weet je wel erg duidelijk wat je dan meer of minder hebt. De prijzen liggen ook wel wat meer uit elkaar.

Overigens hier is Orion. Ik heb geen idee of jullie het ook kunnen zien. Laat me dat maar even weten. Want ik sta ingelogd... Dus geen idee of je daar ingelogd voor moet zijn om het te zien!
http://sta.sh/2j4ifq9m26f?edit=1

edit;
Ik weet overigens ook niet wat je ervoor uit wil geven e.d. en wat je eventueel wilt hebben?
Ik wil ook nog een lichtsterke telelens en een 50 mm lens... Dus ik kan voorlopig wel even doorsparen.. -_-
Laatst bijgewerkt door Selente op 22-05-13 21:52, in het totaal 1 keer bewerkt

saabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 21:51

we kunnen het zien hoor :)

Selente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 21:52

saabine schreef:
we kunnen het zien hoor :)

Ah super!
Dan kan ik straks de rest hier ook in uploaden! :j

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 22:13

goedeavond.. orion is nog niet af maar wilde deze alvast delen :)
heb zijn halster even afgedaan :P
Afbeelding

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 22:14

:9

Rachelle_DL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 22:26

Selente schreef:
Rachelle, nee ik ben een Nikon gebruiker! :+
Ik wil ook een nieuw body en weet toevallig al welke... Nu het geld nog. :')
Maar ik geloof dat Canon veel meer keuze heeft in body's van ongeveer dezelfde kwaliteit terwijl Nikon volgens mij een beperkter aanbod heeft qua body's... Maar daar weet je wel erg duidelijk wat je dan meer of minder hebt. De prijzen liggen ook wel wat meer uit elkaar.

Overigens hier is Orion. Ik heb geen idee of jullie het ook kunnen zien. Laat me dat maar even weten. Want ik sta ingelogd... Dus geen idee of je daar ingelogd voor moet zijn om het te zien!
http://sta.sh/2j4ifq9m26f?edit=1

edit;
Ik weet overigens ook niet wat je ervoor uit wil geven e.d. en wat je eventueel wilt hebben?
Ik wil ook nog een lichtsterke telelens en een 50 mm lens... Dus ik kan voorlopig wel even doorsparen.. -_-

Niet al te veel, de 7D is een gave maar al snel boven de 1000,-
Moet ook nog sparen hoor! Maar dan wil ik wel een doel voor ogen hebben. C:
Dusja, dat word zoeken!

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 22:26

Afbeelding
de man op zijn stalen paard :+

Selente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 22:29

Fenneeee schreef:
[ Afbeelding ]
de man op zijn stalen paard :+

_O-

Selente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 22:31

RdLFoto schreef:
Niet al te veel, de 7D is een gave maar al snel boven de 1000,-
Moet ook nog sparen hoor! Maar dan wil ik wel een doel voor ogen hebben. C:
Dusja, dat word zoeken!

Ghehe, ja die zit dus rond de prijsklasse van het body dat ik wil hebben... De andere zijn dan weer net te min.. Ofja, de versie voor het body wat ik wil hebben is nu wel erg betaalbaar, maar dan ben ik weer zo'n muts die natuurlijk wel de nieuwste versie wil hebben van die reeks! En dat is ook meteen aan het prijsje te zien... -O-

De Canon 60D is zoals ik hoor ook nog wel een aardig body, en geeft ook wel een erg leuk resultaat zoals ik bij vele zie. Ik heb trouwens geen idee welk body je nu gebruikt?

Edit: Oh ik zie het al op je site! Je gebruikt nu de 1100D zie ik. 60D scheelt wel meteen weer zo'n 600 euro, dus dat is misschien nog een mooie overweging?

Rachelle_DL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 22:36

De standaard 1100D :P
Dus de nieuwe moet niet al te ingewikkeld zijn

Zihuatanejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 22:38

Die van Orion zonder halster is mooi, man op stalen ros is echt lachen. Rachelle, ik fotografeer met Canon, ik denk dat het beste is om met het bedrag dat je hebt naar Kamera Express te gaan, daar kunnen ze je goed helpen, hebben vaak leuke aanbiedingen en je kunt verschillende merken camera's in je hand houden. Uiteindelijk liggen Nikon en Canon niet zo ver uit elkaar. Vroeger stond Canon bekend om de betere objectieven en Nikon de betere body's, maar dat verschil wordt steeds kleiner. Ik zelf werk met de 5D en de 5 D Mark II, beide full frame, en professionele objectieven. Mijn cursisten op fotografie workshops en fotocursussen brengen de meest uiteenlopende camera's mee en ze verschillen qua werking niet zoveel van elkaar, de knopjes zitten vaak net even op een andere plaats, het menu zit net iets anders in elkaar.

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 22:43

Selente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 23:12

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 07:40

Ik fotografeer met de pentax k5.. Zou niet anders meer willen. Als je op Google intikt canon 1100d VS canon 60 d kom je op zo'n vergelijkingsite heel handig als je 2 camera's wilt vergelijken

Solvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 09:57

+:)+ een dikke pluim voor alle fotograven :D

Wat een geweldige foto's van iedereen :D, is nog nagenieten van een heerlijke dag!! (zeker als je het weer van nu bekijkt :( )

Zelfde als Denise wacht ik ook tot alles compleet is voor dat ik een keuze maak in het nabestellen, al staan er wel al wat favorieten op mijn lijstje <3

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 10:08

ja bizar he continu bagger weer.. en precies op de meeting was het weer goed..

ik ga vanaaf verder met orion das de laatste..
ben nu aan het werk tot 5.. en vanavond ook nog lesgeven en paardje doen, die heb ik gister van ellende maar van de wei getrokken.. baggerbende

Solvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 10:50

luwaniej1 schreef:
ja bizar he continu bagger weer.. en precies op de meeting was het weer goed..

ik ga vanaaf verder met orion das de laatste..
ben nu aan het werk tot 5.. en vanavond ook nog lesgeven en paardje doen, die heb ik gister van ellende maar van de wei getrokken.. baggerbende

Ja inderdaad bizar! We hebben echt geluk gehad!

Werkse nog even! Ja bij ons staan ze nu ook alleen nog maar overdag op de wei terwijl er sommige al dag en nacht stonden, maar het is echt geen doen :( Voor die beesten ook niks hoor! Tijd voor 20 graden met zon :P

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 11:18

ja die van mij stond ook dag en nacht, wel met regenjas.. maar er is nu geen droog plekje waar ze kunnen liggen niks.. t is net een zwembad.. ik wilde der steeds niet naar binnen halen omdat ze zo onrustig is op stal, wetende dat der vriendjes wel buiten staan.. maar goed nu echt f dikke pech :P

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 11:23

Solvy schreef:
+:)+ een dikke pluim voor alle fotograven :D

Wat een geweldige foto's van iedereen :D, is nog nagenieten van een heerlijke dag!! (zeker als je het weer van nu bekijkt :( )

Zelfde als Denise wacht ik ook tot alles compleet is voor dat ik een keuze maak in het nabestellen, al staan er wel al wat favorieten op mijn lijstje <3

Ik ben bezig met jou nu. Staat al wel een op fb