Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
My_Little_P schreef:kaniche schreef:Ik heb alleen dus geen hoed, maar aangezien we het strand op gaan zal het wel waaien dus misschien is een hoed ook niet handigLos haar staat ook prima
Ik heb eventueel wel een hoed te leen? Zwart, klein maatje
kaniche schreef:2. Als het me lukt vóór 14 april zwarte chaps te regelen (die staan sowieso bij de blouse omdat de blouse zwarte mouwen en kraag heeft) maar ik weet niet of dit mogelijk is. Ben marktplaats al aan het afspeuren maar heb niet zo veel geld meer over
Maar hoooooooopelijk lukt het op tijd, dan kan ik gewoon m'n showoutfit aan
We gaan het zien...
kiddokids schreef:marion82 schreef:We gaan het nu idd niet meer over het tuig hebben, mits iemand daar specifiek naar vraagt.
ja ik hihi grapje..
nee ik kreeg bij andere topic foto meeting beetje commetaar op dit hoofdstel..
vanwege het bit..wat vinden jullie
ik wilde en western hoofdstel of eventueel foto's te maken met een speciaal bit er voor
zag trouwens een foto voor bij komen met zelfde hoofdstel alleen als ear hoofdstel
vind wel erg stoer..
[ Afbeelding ]
Citaat:Gelukkig hebben de mensen die commentaar hebben op dit bit er heeeeel veel verstand van...![]()
Ik vind je hoofdstel mooi, maar wat ik vind is dat het bit er niet bij past (te klein). Voor de mooi-igheid, zou ik een groter bit pakken. In íéder geval voor de standfoto's. Rijfoto's zou je altijd nog kunnen wisselen naar de snaffle, als dat tenminste gaat. Overigens heb ik ook nog een groter bit wat ik kan lenen.
Sowieso heb ik wel aardig wat westernspulletjes, dus mocht iemand iets nodig hebben, dan hoor ik het graag (heb ook nog een paar bloesjes (maat M) en blankets).
kiddokids schreef:heb je ook gelezen waarom ik commetaar kreeg..
ze konden het niet wegwerken als er een ketting door heen moest..
My_Little_P schreef:kaniche schreef:2. Als het me lukt vóór 14 april zwarte chaps te regelen (die staan sowieso bij de blouse omdat de blouse zwarte mouwen en kraag heeft) maar ik weet niet of dit mogelijk is. Ben marktplaats al aan het afspeuren maar heb niet zo veel geld meer over
Maar hoooooooopelijk lukt het op tijd, dan kan ik gewoon m'n showoutfit aan
We gaan het zien...
Ik heb nog zwarte chaps met franjes, maatje M
Ben nog bij aan het lezen, vandaar de gefragmenteerde antwoorden haha
My_Little_P schreef:Channiiiej schreef:Ik ben even nieuwsgierig!
Fotografen: met welke camera('s) en lens/lenzen gaan jullie fotograferen?
Hihi, ga je ons beroven dan?
Ik kom met mijn Canon 60D en 70-200mm 2.8 van Tamron