Izie schreef:Haha die hoop heb ik ook!
@Nienschaap;Ik wil wel graag verhuizen naar de eerste groep als daar toch een plek vrij is? Kan dat?
wat mij betreft mag dat!~
Ga het gewoon ff regelen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NienSCHaap schreef:Je moet kijken naar het paard, Heb je een luxe dressuur type en als je super mooi roosjes kunt maken kan invlechten echt mooi zijn.
maar bij een boerenknol ... is dat wel anders (even om een duidelijk verschil te geven)
Maar in wedstrijd look in de natuur is altijd iets waarbij ik denk "dat plaatje, klopt niet helemaal"
Je kunt er ook voorkiezen als je het mooi vind om ze los te laten.
Maar goed ieder voor zich zelf, ik weet niet wat andere er over denken en of wat jij mooi vind.
Noon schreef:NienSCHaap schreef:Xan, neee niet in het wit, dat sjieke past niet in de natuur hoor
Hahahahah! Hmmm, ik heb gewoon geen setjes hahaJa, bruin (naast wit)...maar dan zijn we zo bruin...ook suf. Uhm...nog steeds geen idee dus...
Noon schreef:NienSCHaap schreef:Xan, neee niet in het wit, dat sjieke past niet in de natuur hoor
Hahahahah! Hmmm, ik heb gewoon geen setjes hahaJa, bruin (naast wit)...maar dan zijn we zo bruin...ook suf. Uhm...nog steeds geen idee dus...
Noon schreef:NienSCHaap schreef:Noem een kleur ik kan wel wat meenemen... Roze?
Moet wel voor 6 uur weten want dan vertrek ik weer naar Boekelo
Haha! Doe maar geen rozeHeb je een ander mooi fel kleurtje? Groen, geel, oranje?
NienSCHaap schreef:Lime groen, oranje en geel heb het allemaal, wou je er ook peeskappen bij? Of alleen dekje?