Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Annalovertje schreef:Oh dat klinkt helemaal super xvivianlover! Ik heb met Maysie overlegd dat ik ook gewoon gezellig kom als jullie er allemaal mee eens zijn hahah![]()

Ekeif96 schreef:Annalovertje schreef:Oh dat klinkt helemaal super xvivianlover! Ik heb met Maysie overlegd dat ik ook gewoon gezellig kom als jullie er allemaal mee eens zijn hahah![]()
Haha, ik ben vast weer blond bezig
Maar ben ik nou de enigste die het niet helemaal snapt![]()
![]()
Hoezo ook komen? Kom je dan met je pony? Of kom je helpen met organiseren?
*voelt zich echt weer enorm blond....*

mariadaboy schreef:Hallo beste bokkers,
Het spijt me heel erg maar ik kan helaas niet komen op de foto-meeting er is iets tussendoor gekomen..
Ik hoop dat het niet teveel problemen opleverd en dat ik nu iemand anders blij maak met mijn plekje.
Het spijt me heel erg, misschien de volgende keer
, maar het is niet anders. Dat betekend bij deze dat Finnens nu mag komen naar de boktmeeting in havelte! Zou je z.s.m. kunnen aangeven of het mogelijk is dat je de plek in neemt?
Extra handen zijn nooit weg voor het bijlichten, aandacht trekken etc etc. LET ER WEL OP! Er mag NIET mee gefotografeerd worden want dan zou het niet eerlijk zijn naar de andere fotografen! Wat overzichtsfoto's maken van de meeting/ fotografen mag wel maar daar houd het op
, ik hoop dat we daar niemand mee beledigen maar we willen het zo eerlijk mogelijk houden

Annalovertje schreef:Vandaag ben ik bij de genieput geweest, hij ligt heel vol!!
http://i1254.photobucket.com/albums/hh6 ... db14c9.png
! Ik heb der ook zin in !

!
Gisteren eindelijk het project in geleverd. Wat een werk was dat zeg
... Nu met de neus in de boeken want ik wil graag mijn P in 1 jaar hebben maar dan moet ik alles halen