Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myrthee_ schreef:Ik heb ook nog 2 korsetten. Ik pas ze zelf alleen niet meer. De ene is ook niet erg mooi meer, de cups zijn omgebogen. Die andere is wel nog mooi. Maar dat is volgens mij een 75C. Weet niet of iemand dat past?
En ik hoop natuulijk ook dat ik gekozen wordt.
Mocht dat zou zijn, zou ik dan nog met jou mee kunnen rijden Borrie01? Ik ben bereid om benzinekosten te leggen.
sMieke schreef:Lipydo, hoe komt de dag er een beetje uit te zien in grote lijnen?
ik kan misschien ook de ochtend ipv de middag vrij maken (flexibel zzp haha)
Lipydo schreef:hazira schreef:Als je helemaal via Delft komt wel Joolienhaha
Wendy, had paar pagina's terug gevraagd of de hond meekon deze dag.
Zou dat een probleem zijn?
Ik weet dat nog niet aangezien ik
Maandag pas de werkplaatsmeester van de studio weer dingen kan vragen
borrie01 schreef:Laten we als avond eten iets bezorgen ofzo als we nog niet klaar zijn.
Pizza's ofzo
AZNLady schreef:mijn maken zijn trouwens :
Overigens mijn maten:
Lengte: 1.57 m
Borst: 70
taille: meet ik zo snel mogelijk op
heup: meet ik zo snel mogelijk op
broekmaat: 36
overige kleding:
shirtjes : 36
schoenmaat 36/37
NoaSky schreef:Kun je als zwangere ook met de reptielen op de fotolijkt me wel heel tof namelijk en ik ben er totaal niet bang van, maar ik weet niet of dat etisch verantwoord is zeg maar..
sMieke schreef:haha cool ik zat ook een keer met mijn ratjes in de trein, veel bekijks haha.
maareee wel gezellig! wou dat ik heel de dag mee konmaar zit midden in de lammerperiode dus moet even alle mama's helpen voor ik mee kan.
PureSylk schreef:AZNLady schreef:mijn maken zijn trouwens :
Overigens mijn maten:
Lengte: 1.57 m
Borst: 70
taille: meet ik zo snel mogelijk op
heup: meet ik zo snel mogelijk op
broekmaat: 36
overige kleding:
shirtjes : 36
schoenmaat 36/37
Borstomtrek 70, verdrink je dan niet in een maat 36?
Ik zie trouwens net via wat maattabellen dat ik blijkbaar maat 34 zou moeten hebben met mijn maten.
Kan iemand mij uitleggen waarom ik dan altijd 36/38 heb? 34 kom ik echt niet in hoor