Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hamsterfan schreef:Ik fotografeer liever niet in mijn eentje, maar wil ook niet zeuren.. Alleen in mijn eentje gaat het gewoon niet goed werken (zeker nog niet met modellen
).
2 fotografen en dan 2 modellen en dan een halfuur? (dus kwartier per model) en dan daarna wisselen misschien? Dan kleden de modellen zich om en gaan naar de volgende fotograaf. Zo heeft elke fotograaf een model met andere kleren en heeft niemand dus dezelfde foto's (behalve de 2 fotografen die samen fotograferen) Dit is voor de modellen heel wisselend kwa foto's en voor de fotografen ook dus voor beide leuk.
Ik weet niet hoeveel fotografen en modellen we hebben? En hoelaat verzamelen etc?
hamsterfan schreef:Ik ben bezig met een schema. Ik hoop niet dat je dat erg vind Leey? Als je het niks vind mag je het best afkeuren hoor haha.
@Sanco; Ik had jou nu ingedeeld met 2 reservefotografen die wel hadden aangegeven dat ze eventueel kunnen (lipydo en xxxsasxxx) maar ik weet natuurlijk niet of die komen.
Is 11.30 niet een beetje laat? Denk dat 10.00 beter is? (althans. Ik vind 11.30 best aan de late kant zeker als je kwartier per model wilt doen en je hebt 11? modellen) Of kan dat niet?
hamsterfan schreef:Ik ben bezig met een schema. Ik hoop niet dat je dat erg vind Leey? Als je het niks vind mag je het best afkeuren hoor haha.
@Sanco; Ik had jou nu ingedeeld met 2 reservefotografen die wel hadden aangegeven dat ze eventueel kunnen (lipydo en xxxsasxxx) maar ik weet natuurlijk niet of die komen.
Is 11.30 niet een beetje laat? Denk dat 10.00 beter is? (althans. Ik vind 11.30 best aan de late kant zeker als je kwartier per model wilt doen en je hebt 11? modellen) Of kan dat niet?
hamsterfan schreef:Ik bedoel halfuur voor 2 modellen. Kan dat?
Leey heb je bij Carmen in het groepje gezet
Er zijn 4 groepjes fotografen en 5 groepjes modellen, de modellen zijn met zijn 2en en de fotografen ook, zou graag snel wat horen van lipydo en xxsasxx en anders @Sanco aan je vriendin vragen dan kan je met haar in een groepje fotograferen![]()
Weet niet of de fotografen ook nog pauze tussendoor willen? Heb het zelf niet echt nodig, maar kan me voorstellen dat er wel behoefte aan is uiteraard..
Edit; Als we 11,30 beginnen zouden we 15,00 klaar zijn. Daar zit nog geen pauze bij in voor de fotografen.