Normaal als je je duim op een foto houdt bij de iPhone kan je hem ook opslaan.. Maar lukt nu niet.
MadelonSunny
Geplaatst: 18-02-13 17:53
Geen idee hoe het op een telefoon moet. Als je 'm op je pc op wil slaan moet je iig zorgen dat je in het midden van de afbeelding op je rechtermuisknop drukt. Dus dat je geen pijltje ziet.
Ik heb nu nog eventjes avonddienst, maar als deze afgelopen is om hopelijk half 9, ga ik ze afmaken, was al een heel eindje! Dus ook van mij komen vanavond foto's!
Thanks! Ik ben nu bezig met Jana. Ik bewerk op volgorde waarin ik ze op de foto heb gezet. Oftewel, ik ga van grauw weer naar zon Ik bewerk vaak op alfabet maar vond het in dit geval leuker om in volgorde van tijd te doen @Fading Dat kan idd ook maar je kan ook gewoon in het midden van de foto op rechtermuisknop klikken en gelijk opslaan.
jasmijnz
Geplaatst: 18-02-13 19:37
Die met het zandbekje is echt leuk!
Laatst bijgewerkt door jasmijnz op 18-02-13 19:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Fading, MadelonSunny & Seni Hoe heten de andere fotografen (behalve fading, madelon & seni) en waar zetten hun de foto's neer? Hoe zit het ook met na bestellen (of moet ik daarvoor een kijkje op jullie site nemen?)
Die andere twee fotografen hadden geen bokt dacht ik. Heb K.... nieuws gehad dus zit er een beetje doorheen. Probeer zo wel wat fotos te doen maar me hoofd staat er niet echt naar.