vivan schreef:grapje t is 80
nee toch 60
80 is 17.50
Ik heb geloof ik 1,20 of 1,10 ofzo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cynn_x schreef:martine0503 schreef:Zo jammer Cynn dat we elkaar zijn misgelopen. Nu Uly in de knotten zit, is ie zoooooo moooooooooi![]()
![]()
![]()
voor het eerst in 2 jaar weer een keer met naald en draad gedaan. Ik a dat voortaan maar zo doen, zoveel mooier.
Aaaah jammer!
Ja, mijn vader wilde onverwachts wat langer blijven liggen vanmorgen.. dus net gegaan, maar staan ze opeens wel weer buiten op een kluitje terwijl hij zei dat ze binnen zouden blijven. Had niet zoveel zin om met gevaar voor eigen leven Romana daar tussenuit te halen.. grrr.. heb ik eindelijk weer tijd om de mijne op de foto te zetten, is het redelijk weer.. zucht.
vroli1 schreef:@jennefer.. ik kom graag een keertje langs
alleen dan wel als het wat knapper weer word
ben echt een koukleunen heb het trouwens ook druk met mijn werk.. dus kan op het moment alleen op zaterdagen..
tante_trien schreef:Waarom staan ze nu nog maar zo weinig buiten dan?
jenne schreef:vroli1 schreef:@jennefer.. ik kom graag een keertje langs
alleen dan wel als het wat knapper weer word
ben echt een koukleunen heb het trouwens ook druk met mijn werk.. dus kan op het moment alleen op zaterdagen..
Wat beter weer zou idd wel fijn zijn.
Lotje is nu ook half geschoren (en niet zo mooi, net als dat het met mijn barbies vroeger ging. Niet recht, nog een stukje eraf en dan had ik alleen nog maar punkbarbies. Gelukkig groeit het bij Lotje weer aan
)
Ergens in de lente/begin zomer doen? Dan zit ze weer mooi in het haar en kan ik ook van te voren wassen.