Nou ja, op zich ben ik wel gewend met losse teugel te rijden en is Caily ook echt een paard waar je alles wel mee kan doen en proberen, maar ik ben verder niet vertrouwd met shanks, snaffle zou uiteraard geen verschil maken.
Lotte, ik heb nog een limegroen met blauw tintje touwhalster Voor Buster laten maken en die heeft een vrij fors hoofd, dus zou Caily moeten passen. Als ik hem mee moet nemen moet je het maar even zeggen . Het limegroene staat wel erg mooi bij zwart als zeg ik het zelf Foto ervan heb ik volgens mij wel in mijn profiel staan
Caily
Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-13 13:53
Neem allemaal maar mee, kunnen we nog ruilen naar elk rondje, whaha.
Verder nog wensen van de fotografen uit? Ben ook niet te beroerd om even op Caily te gaan staan, via de kont eraf, onder zitten/liggen. Ik kan eventueel ook de sokken vlechten Ze kan ook jambette ohz, kusje geven, uiteraard niet ohz
Even een vraagje, aangezien degenen die mee zou gaan niet kunnen of willen (5 personen gevraagd, niemand kan, te koud, te druk, enz schiet lekker op, haha). Ik woon vlakbij station Groningen, is er iemand die met mij mee wil rijden? Dan moeten we nog wel ff paard halen, maar ik vind het wel fijn om een beetje hulp te hebben. Paard is wel makkelijk hoor, maar voor de zekerheid.
Zou de eerstvolgende reserve fotograaf zich paraat kunnen houden?
Mijn vader heeft longkanker en sinds gisteren heeft hij weer 5 longbloedingen gehad. Daardoor is hij nu weer in het ziekenhuis. Ik weet dus niet of ik zondag mee ga en laat dit uiterlijk vrijdagmiddag om 15:00 uur weten goed?