Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ze kan vanaf 28 maart bevallen... Bagheera_206 schreef:Waarschijnlijk is aflassen/verzetten de beste optie. De paarden worden afgeleid met al die drukte. En als het ook nog eens druk op het strand is zitten al die mensen in je achtergrondruis. Dat wil je ook niet...
ik heb best een stressy paard en met die toestanden erbij heeft hij het niet naar zijn zin. Sorry voor mijn late afzeggen.. Mocht het toch verzet worden, ben ik heel graag weer van de partij. Bonny_CT schreef:Bagheera_206 schreef:Waarschijnlijk is aflassen/verzetten de beste optie. De paarden worden afgeleid met al die drukte. En als het ook nog eens druk op het strand is zitten al die mensen in je achtergrondruis. Dat wil je ook niet...
Dit lijkt me een verstandige keuze richard! Helaas maar het is niet anders, veiligheid voorop. Straks raken ze in de stress en je wil niet weten wat er dan gaat of kan gebeuren

Mijn opmerking was niet aanvallend bedoeld. Ik vind het gewoon zonde van de tijd die jij en ik er nu in gestoken hebben nu de meeting wss niet meer door zal gaan. Dat hoef ik niet op jou af te reageren.