Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chantal33 schreef:Jou probleem... er zijn soms dingen die belangrijker zijn als een meeting...
ArGieVai schreef:LIEVE MENSEN. WILLEN JULLIE AUB GEEN LIJSTJES MEER KOPIËREN VANAF NU, DAN STUUR IK IEDEREEN PB EN HOU IK DUS DE LIJST BIJ. ZO KAN ER NIKS IN DE WAR KOMEN, WAT NU WEL IS GEBEURD.
Wat ik ga doen is het volgende: Ik zoek vanaf de laatste meeting alle bokkers die mee wilden uit, daar maak ik een lijst van en die PB ik. Het gaat ook op die volgorde, daar is geen discussie over. Het is wel zo dat ik het belangrijk vind een zeer aparte groep te creeëren voor de fotografen, dus wat we gaan doen is dit: De reservelijst word doorgestuurd naar de fotografen; de fotografen kiezen vervolgens 3 namen die zij het liefst mee zouden zien. Dus: uiteindelijk is er een reserve lijst op volgorde van de voorkeur van de fotografen.
Dit gaat allemaal via mij, dus niet zelf aan de gang gaan, niet zelf lijstjes gaan maken of kopiëren, gewoon even een PB sturen, dan blijft het topic overzichtelijk.
Dan ga ik nu PB's versturen
Hieronder de lijst met iedereen die zich in eerste instantie opgegeven had, klopt dit niet stuur dan een PB om je af te melden. Wil je op de reserve lijst stuur ook dan een PB!Citaat:Lijst modellen die zich opgegeven hebben:
Modellen:
- AmySP
- _NaOmii_
- Argievai
- Mosh
- Tomklover
- Devon04
- Malenka
Reserve modellen:
-Doom
-India
-NistaRX