als er een paar afzeggen en een paar niet.. dat is niet redelijk tegenover elkaar.. ik zie t zo: of we gaan met zn allen, of we gaan niet ,,
Erna_
Geplaatst: 12-10-12 18:48
Ik vind het moeilijk. KNMI, Rijnmond en weeronline.nl geven allemaal slecht weer op voor morgen.
NESCAFE
Geplaatst: 12-10-12 18:48
Dan kun je nooit gaan want er zeggen altijd mensen af vlak voor de meeting. Zowel modellen als fotografen. Als er een redelijke hoeveelheid zijn die wel willen gaan kan het wat mij betreft doorgaan. Alleen als de verhouding modellen/fotografen erg scheef loopt is het onhandig want dan moeten modellen of fotografen misschien langer wachten tussendoor.
Ja maar hoeft niet hier te vallen Als je bij buienradar kijkt is het om 10 uur en om 1 uur nog redelijk droog. om 4 uur gaat het meer regenen.
Rachelle_DL
Geplaatst: 12-10-12 19:09
Ik kom sowieso, ik vind het ook wel een beetje raar eigenlijk dat elke site iets anders voorspeld. Ik vertrouw op buienredar die pas om 4 uur regen voorspeld.. Eigenlijk wil ik het zo snel mogelijk weten want mijn stiefmoeder en ik moeten toch vroeg opstaan..
Gowlan
Geplaatst: 12-10-12 19:11
Ik moet het voor 8 uur morgenochtend weten, ik zorg wel dat pony zo gewassen word, maar mn oom Moet morgen vroeg met de auto komen omdat hij de trailer trekt..
Ik vind morgenochtend 8 uur wel laat voor een beslissing.. ik moet mijn wekker zetten om 7 uur.. Als mijn kids nou uitslapen en de meeting gaat niet door baal ik wel behoorlijk.. heb een drukke week gehad..
Ja euhh, gaat het nou door of niet? Ik zou zeggen dat het gewoon doorgaat.. Dan maar minder fotograven. Als het nou echt kútweer word kunnen we altijd stoppen met de foto's, en zijn er miss paarden die een rondje kunnen hobbelen (en niet van suiker zijn) dan kunnen we het ook kort houden met een lekker rondje langs de maas toch?
Het gaat ook niet om het van suiker zijn denk ik.. maar als de modellen een flinke plens regen hebben moeten incasseren is het ook niet echt leuk om helemaal verregend op de de foto te staan denk ik..
een paar spettertjes regen vind ik ook niet erg.. maar meer is toch niet heel goed voor mijn apparatuur...
Nu nog wassen? hihi nee ik doe het wel morgen ochtend (manen staart en benen)
Ik doe het ook morgen
NESCAFE
Geplaatst: 12-10-12 21:33
Maar het weerbericht is niet zo heel slecht, zonnig met mogelijk een bui. Vaak heb je dan juist mooi licht en kleuren. Ik zou het jammer vinden als het niet doorgaat . Maar laten we op de TS wachten.
Nu hangt t van mij af! Hmm.. Na wat ik vandaag heb gezien kwa weer en de voorspellingen van morgen is t niet best .. Daarnaast ben ik niet van suiker .. en heb ik er echt zin in.. Ik zeg morgen ochtend opstaan en gaan met die banaan.. En aan de andere kant denk ik.. Jo we blazen t af en kiezen een nieuwe datum.. Staan we daar morgen met een deel wat al niet op komt dagen als t regent , of als een zadel nat word .. Heb al genoeg gekke dingen gelezen in dit topic .. ( vat t niet verkeerd op ! )
Mijn gevoel zegt .. Kop op. Positief blijven en we gaan er voor . Ik hoop dat jullie er ook zo over denken !
Gowlan
Geplaatst: 12-10-12 21:39
Ik ben ook zeker voor doorgaan! Indien t weer slecht word kunnen we altijd stoppen.. en op buienradar op je telefoon is hij vrij exact hoelang de bui duurt dus checken we die toch gewoon?
saabine
Geplaatst: 12-10-12 21:48
Ik ben ook voor doorgaan! Ik kom gewoon als het regent hoor, alleen niet met keiharde stortregen. Als je naar de voorspellingen kijkt moet je kijken naar het aantal mm wat kan vallen. Het kan 90% kans op regen zijn maar als het 10 mm is dan is dit echt geen stortbui maar een kleine bui.
Haalde mijn paard vandaag uit de wei en ze was toch smerig.. Dat wordt flink boenen morgen, gelukkig staat ze nu op stal