Ik kwam haar per toeval tegen in een recreatiegebied en ik heb de stoute schoenen aangetrokken en gewoon gevraagd of ik foto's mocht maken. Op deze manier heb ik dinsdagmiddag ook een afspraak bij een vrouw met drie honden.
farpz
Geplaatst: 11-11-12 20:26
Hele mooie foto's Magda! Schitterend in die herfstkleuren!
Vanmiddag heeft m'n schoonzusje ook een paar foto's van Twirre geschoten waarvan ik er graag een paar met jullie wil delen. Als het zover komt dat er een reserve model moet worden uitgekozen, misschien zijn jullie dan wel een beetje verliefd op dit hondje haha.
Is een leukerd inderdaad! Ik ehh heb vandaag alleen maar wat foto's met mijn mobiel gemaakt haha Spiegelreflex is toch wat onhandig meenemen als je op buitenrit gaat
Ik had mij voor 2 december onder voorbehoud van de drukte met school weer opgegeven als fotograaf. De weken erna zijn echter zo druk dat ik het mij niet kan permitteren om een hele zondag weg te gaan, inclusief de uren die er achteraf bij komen. Hoewel met zeer veel tegenzin, zal ik mij toch moeten afmelden.
Voor mij gaat 2 december ook niet meer lukken Te horen gekregen dat we die dag Sinterklaas vieren. Verder heb ik dan nog steeds puppytraining en a.s. weekend moet ik dat al afzeggen. Als ik het weer afzeg missen we een les die we niet meer in kunnen halen.
Heel veel plezier allemaal, ben benieuwd naar het resultaat!
Jorinda
Geplaatst: 21-11-12 21:01
Jammer, maar van beide begrijpelijk, ik zal jullie van de lijst halen en meteen even kijken welke hond er dan mee gaat in de plaats van Hummer! Die eigenaresse krijgt uiteraard een PB van mij. [Edit] Dat is Frodo van Geerte!
Mijn eigen "schuld" met drie modules i.p.v. 2 gebruikelijke modules deze periode. Daarom viel de eerste datum zo mooi, want dat was precies tussen 2 periodes in. Ach, volgende keer beter!
Ik kan overigens zelf ook niet meer mee als fotograaf: camera kapot en heb zo geen geldboompje om een nieuwe te kopen. We hebben nu 6 fotografen, dus als jullie nog fotografen weten die mee zouden willen/kunnen, zouden jullie ze dan de link naar het topic kunnen geven? Ze hoeven uiteraard niet persé op Bokt te zitten!